![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Tyhjentävän vastauksen jo saitkin...
![]() Oikeastaan ainoa haitta rikkinäisen lämmittimen autossa kiinni pitämisessä on se, että kun lämmittimen palopesä riittävästi kosteuden takia ensin hapettuu ja sitten syöpyy puhki asti, niin silloin pääsee auton omat pakkasnesteet lämmittimen palopesän & pakoputken kautta lorisemaan maahan asti. Harvinaisia tapauksia, mutta näitä sattuu aina muutaman vuoden välein. Eräälle perhetutulle oli vaihdettu Pajeroon kokonainen tehdasuusi kansi (koska nämä ovat muutenkin kulutustavaraa), niin vasta koelenkillä seppä oli huomannut nesteiden karanneen koneesta naftalämmittimen pakoputken kautta. Webasto ei ollut toiminut siinä autossa pariin vuoteen, ja sitten kun kansi halkesi ja päästi kunnon paineet vesitilaan, niin sen ansiosta oli myös tämä pilalle syöpynyt Webaston palopesän seinämä mossahtanut sisään. Pelkällä palopesän ja puhallinmoottorin uusimisella sekin lämppäri tuli kuntoon... |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Cherokeen huohotin | Aapo-A | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 28.02.2007 16:47 |
VM 2.5 TD huohotin onkelma | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 25.02.2007 06:06 |
Huohotin | JiiPee | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 02.10.2006 21:15 |
HJ:n perän huohotin??? | Grau | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 25.05.2005 07:28 |
Huohotin letkut | HeikkiH | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 11.02.2004 13:36 |