Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 27.07.2008, 22:19
Kartse1 Kartse1 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 09.07.06
Sijainti: Ylöjärven Kuru, Finland.
Viestit: 1.064
Perusasetus

Tyhjentävän vastauksen jo saitkin...

Oikeastaan ainoa haitta rikkinäisen lämmittimen autossa kiinni pitämisessä on se,
että kun lämmittimen palopesä riittävästi kosteuden takia ensin hapettuu ja sitten syöpyy puhki asti,
niin silloin pääsee auton omat pakkasnesteet lämmittimen palopesän & pakoputken kautta
lorisemaan maahan asti. Harvinaisia tapauksia, mutta näitä sattuu aina muutaman vuoden välein.

Eräälle perhetutulle oli vaihdettu Pajeroon kokonainen tehdasuusi kansi (koska nämä ovat muutenkin kulutustavaraa),
niin vasta koelenkillä seppä oli huomannut nesteiden karanneen koneesta naftalämmittimen pakoputken kautta.

Webasto ei ollut toiminut siinä autossa pariin vuoteen, ja sitten kun kansi halkesi ja päästi kunnon paineet
vesitilaan, niin sen ansiosta oli myös tämä pilalle syöpynyt Webaston palopesän seinämä mossahtanut sisään.
Pelkällä palopesän ja puhallinmoottorin uusimisella sekin lämppäri tuli kuntoon...
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Cherokeen huohotin Aapo-A Tekniikka & Jutustelu 1 28.02.2007 16:47
VM 2.5 TD huohotin onkelma Kupla Tekniikka & Jutustelu 1 25.02.2007 06:06
Huohotin JiiPee Tekniikka & Jutustelu 14 02.10.2006 21:15
HJ:n perän huohotin??? Grau Tekniikka & Jutustelu 19 25.05.2005 07:28
Huohotin letkut HeikkiH Tekniikka & Jutustelu 7 11.02.2004 13:36


Sivu luotu: 02:58 (GMT +2).