Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 25.07.2008, 18:47
Markku_66 Markku_66 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.06.08
Sijainti: Jyväskylä
Viestit: 133
Perusasetus

Saitko muuten nuo 32" leimattua otteeseen? Ne 34"x11.5" ei mene .

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 26.07.2008, 02:15
Rausku4x4:n Avatar
Rausku4x4 Rausku4x4 ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 07.08.06
Sijainti: Jyväskylä
Viestit: 611
Perusasetus

ei mitään ongelmia ollut noissa 32" katsuri vaan kävi katsomassa renkaan koon, ja printtas uuden rekisteri otteen. Mun muistaakseni tolla yhellä lappusella saa 34"/ 11,5" R 15 tai ainakin niin on ollut kovasti puhetta. Mutta tommoset renkaat on niin harvinaisia että tuskin tulee ihan heti vastaan.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 26.07.2008, 15:38
Markku_66 Markku_66 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.06.08
Sijainti: Jyväskylä
Viestit: 133
Perusasetus

Juu, tuntuu olevan että niiden kirjat ei tunne ihan kaikkia erikoisia kokoja, ja siks rinnastaa ne aina johonkin merkilliseen pienempään kokoon. Siihen perustu toi munkin 33" rekisteröinti. Tää tällänen 9.5" ei käsittääkseni ole mikään kauhean yleinen leveys 33" pyörissä. Pitäs päästä tutkiin niiden kirjoja, että näkis mitä ne rinnastaa mihinkäkin kokoon. Noinniinkun virallisesti nimittäin ei saa kun 31"x10.5"/15 renkaat alle. Tästäasiasta nimenomaan oli tutun katsastusmiehen kanssa puhe. Ja niinkun tuolla aiemmin kerroin, jostain käsittämättömästä syystä niiden kirjat rinnastaa ton 33"x9.5"/15 renkaan tuohon 31"x10.5"/15 renkaaseen.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 26.07.2008, 15:40
Markku_66 Markku_66 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.06.08
Sijainti: Jyväskylä
Viestit: 133
Perusasetus

Millä Jyväskylän konttorilla ne päästi noi 32" läpi? Mä katsastin vanhalla valtion konttorilla. Kuormaajantiellä.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 26.07.2008, 15:47
Rausku4x4:n Avatar
Rausku4x4 Rausku4x4 ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 07.08.06
Sijainti: Jyväskylä
Viestit: 611
Perusasetus

Ei kun siinä uudella, mikä on siinä autoliike autosuoran yhteydessä volvon liikkeen vieressä. Siinä on kyllä asiallinen palvelu ja eikä ole harraste auto vastaisia katsureita.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 27.07.2008, 01:31
Rausku4x4:n Avatar
Rausku4x4 Rausku4x4 ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 07.08.06
Sijainti: Jyväskylä
Viestit: 611
Perusasetus

Eli tässä kuvia auton "uusista" renkaista. Niin ja renkaat ovat leikatut bridgestone dueler mt 32" / 11,5 r 15



Melko mielenkiintoinen tuo kuvio, kun on leikatut saa nähä miten pitääpi eri alustoilla.


Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 05.08.2008, 00:54
Rausku4x4:n Avatar
Rausku4x4 Rausku4x4 ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 07.08.06
Sijainti: Jyväskylä
Viestit: 611
Perusasetus

Hyvät neuvot tarpeen!!!


Jeps eli nyt tarvittais hyviä vastauksia teiltä konkareilta.

Eli eli ensimäikseksi, kun tuossa vähän aikaa sitten oikean puoleinen lehtijousi otti vähän kipeetä, johtuen siitä kun keskinmäinen lehtijousista oli lähtenyt paikaltaan, ja ylin lehti vääntyi hieman mutkalle Tästä itse tapahtumasta ei ole kyllä mitään havaintoa että miten todellisuudessan kaikki on käynyt sen vain tiedän että keskilehti ei ollut yhtään siellä missä sen piti olla . Nii omassa patrollissani on 3 takalehteä per puoli.
Tuli tuossa viime sunnuntai pikku offailuissa huomattua tuo taka-akselin todellinen eläminen. Eli oli auto normaalisti ristiriipunnoissa, ja taas oli lähteä keskinmäinen lehti paikaltaan mutta tällä kertaa oikealta puolelta. Siis nyt puhutaan ihan maksimi joustoista. Niin rupesin miettimään tässä että pitääkö siihen vääntää lattaraudan palaset jotka estää sen keskinmäisen lehden liiallisen elämisen, vai annanko asian olla? Todella hyvin alusta joustaa nyt mielestäni ihan tarpeeksi.

Sitten olisi toinen kysymys. Eli tuossa omassa patrollissa olen huomannut, että etukardaanin liuku on mennyt väljäksi. Sen tuntee käsillä ja huomaa äänestäkin. Kun kytkin polkimella pelleilee, ja on nelivetopäällä niin kuuluu semmonen hauska ääni(vaikee selittää). Niin tälle asialle olis hyvä tehdä jotain. Mutta mitä? Pitäisikö vain ostaa jostain pätkäpatrollin etukardaani? Josta tulee jo lisää kysymyksiä, eli onko pitkä ja pätkämalleissa eri etukardaaneja? Tai ehkäpäkö tehdä nyrkkipaja malliin boorituksen väljyydenpoisto operaatio vasaralla? Vai olisiko vielä jotain hyviä ideoita tuohon mitä ei nyt mulla ainakaan tullut mieleen.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty M: Maastokärry (uudet kuvat) PL O/M/V Ajoneuvot 3 31.03.2008 19:41
M: LJ-70 # uudet kuvat # las-c O/M/V Ajoneuvot 10 13.04.2007 17:18
M: Pätkä Patrolli -81 varaosiksi O/M/V Ajoneuvot 11 08.04.2006 18:56
M:Patrolli pätkä paku Humu O/M/V Muut 8 05.10.2004 18:36
M:Pätkä Paketti Patrolli Rabarberg O/M/V Muut 0 12.04.2004 15:24


Sivu luotu: 10:41 (GMT +2).