Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 17.07.2008, 12:53
Taisto:n Avatar
Taisto Taisto ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 09.11.04
Sijainti: Nurmijärvi, .
Viestit: 1.003
Perusasetus

Yks konsti on porata siihen holkkiin reikiä, niin että poran kärki uppoaa aavistuksen itse vetariin. Reiät voi laittaa limittäin esim. 3 per puoli. Nyt sitten vain "tulppahitsaa" reiän täyteen . Noi edellä mainitut lämmittämiset,oikeat puikot yms. kannattaa tehdä tässäkin.
Ideana on että nyt ei muodostu yhtenäistä karkaistua rengasta hitsisauman viereen. Tämä on ollut ainakin paras tapa omissa virityksissä.

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään M: SUZUKIN jarrurummun/vetarin ULOSVEDIN sakari65 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 8 16.09.2019 09:02
Nivan vetarin suojakumin vaihto ? Tekniikka & Jutustelu 13 04.03.2008 08:55
O: warn vetarin pätkä 38815 HannuNurminen O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 12.09.2007 20:02
m:d44 vetarin uusi ulkopätkä cvy O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 05.06.2007 22:08
D44 vetarin stefa vuotaa HeikkiH Tekniikka & Jutustelu 8 24.05.2004 12:29


Sivu luotu: 11:21 (GMT +2).