![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
|
||||
|
||||
|
riihimäen diesel huoto teki mulle hodariin suutin rempan. vein auton ja hain pois. noin 1Ke.
uudet kärjet tuli, ja oli vanhat kuulemma ihan moro. oli muistaakseni parhaimmillaa melkei 20bar avautumis paineet pielessä. hodarissa on sitte kaks vaiheinen suutin mikä ilmeisesti nostaa hintaa. |
|
|
|||
|
|||
|
61:sen suutinkärjet paikalliselta varaosamyyjältä 55e kipale, alkuperäiset nippon densot. Moni tarvikeliike tarjos ei oota ja tojolla kärki satasen pintaan.
|
|
|
|||
|
|||
|
Mistähän sais hj61 suutinkärjet halvimmalla kuopion seudulta? Dieselhuollossa oli satasen nurkilla kappale kun soittelin..onko järkee ottaa suuttimia itse irti vai viedä irrotettavaks suosiolla ammattikaverille?
|
|
|
|||
|
|||
|
Hojolla ajellu 150t enkä ole edes ajatellu moista asiaa.Se vaan hörähtää käyntiin ja toimii.
|
|
|
||||
|
||||
|
Voiko halpa ja paska suutinkärki olla sillä tavalla halpa ja paska että parissa tuhannessa kilometrissä avauspaineet menevät päin persettä?
Tuli laitettua Läjään halvat (50e srj vs oe 240/srj) ja jonkun ajon (em ~2tkm) päästä äityi pelaamaan huonommin kuin vanhoilla konsanaan, ja paineet olivat laskeneet säädetystä 125:stä 105-110 välille.
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Toyotan suuttimien asennuksesta? | KarvaTurpa | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 13.02.2013 21:33 |
| ARB:n kompressorin huolto? | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 19.03.2007 14:59 | |
| O:LJ:n suuttimien paluuputkihässäkkä | Kentsu | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 29.09.2006 19:55 |
| Warnin huolto? | tmx50 | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 28.06.2005 02:05 |
| Ilmastointi huolto? | HEKULIINI | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 29.07.2004 00:16 |