Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 09.07.2008, 14:16
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.052
Perusasetus

Mahdollisimman vaaterissa auton ollessa "lepoasennossa" ja mahdollisimman pitkät tangot, sit vielä tuo että samassa kulmassa ohjausvarren kanssa.
Näillä eväin pitäs saada parhaimmat joustot ja ehkä jopa saavutetaan jotain ajettavuutta.
E: Jos vastais itse kysymykseenkin: En kyllä tiedä! Mutuna vois heittää että tuskin suurta haittaa on? lyhyempi varsi tietysti kampeaa akselia enemmän sivuun joustoliikkeessä.
__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4

Viimeksi muokannut Repro : 09.07.2008 14:19
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Onko jotain merkitystä??? offipete Tekniikka & Jutustelu 3 28.09.2006 08:50
onko tietoo Tekniikka & Jutustelu 1 21.08.2005 16:53
Etu- ja takapanhardin kiinnitys MK Tekniikka & Jutustelu 2 20.01.2005 08:55
Onko ketään JERKKU Tekniikka & Jutustelu 2 28.01.2004 21:53
np 205 vai onko se 203 Humu Tekniikka & Jutustelu 9 28.01.2004 09:09


Sivu luotu: 19:54 (GMT +2).