![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Mahdollisimman vaaterissa auton ollessa "lepoasennossa" ja mahdollisimman pitkät tangot, sit vielä tuo että samassa kulmassa ohjausvarren kanssa.
Näillä eväin pitäs saada parhaimmat joustot ja ehkä jopa saavutetaan jotain ajettavuutta. E: Jos vastais itse kysymykseenkin: En kyllä tiedä! Mutuna vois heittää että tuskin suurta haittaa on? lyhyempi varsi tietysti kampeaa akselia enemmän sivuun joustoliikkeessä. Viimeksi muokannut Repro : 09.07.2008 14:19 |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Onko jotain merkitystä??? | offipete | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 28.09.2006 08:50 |
| onko tietoo | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 21.08.2005 16:53 | |
| Etu- ja takapanhardin kiinnitys | MK | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 20.01.2005 08:55 |
| Onko ketään | JERKKU | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 28.01.2004 21:53 |
| np 205 vai onko se 203 | Humu | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 28.01.2004 09:09 |