![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Isot suunnitelmat, isot ongelmat... Tänään lähti tosiaan ihan kirjaimellisesti ekat savut ku startattiin.. Kierrokset täysillä heti ens alkuun ja eihän sitä tajunnu heti vaihteella sammuttaa ku tottunu avaimesta vääntämään.. Reaktioaika hieman huono ekalla startilla ja tontti mustana ![]()
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Isot suunnitelmat, isot ongelmat... Tänään lähti tosiaan ihan kirjaimellisesti ekat savut ku startattiin.. Kierrokset täysillä heti ens alkuun ja eihän sitä tajunnu heti vaihteella sammuttaa ku tottunu avaimesta vääntämään.. Reaktioaika hieman huono ekalla startilla ja tontti mustana
![]() edit. tosiaan se akun jälkeinen sulake on alunperin 5A ja se palo viime talvena, ku taas vaihteeks tuli kämmäiltyä jotain, nyt siinä tilalla on reikärautaa, joka todennäkösesti vastaa jotain 300A sulaketta, eli ois oikeesti ihan kiva ku sais ees jotain virtaa taas autoon ![]()
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |
#3
|
|||
|
|||
![]() JuupLainaus:
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Jaa olinki yöllä jo pikku pierussa kirjotellu tänne asiasta... Olipas aika erikoinen näky äsken pihalla, oli tullu pumppu ruuvattua näköjään yöllä irti taas
![]() ![]()
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Taas ehdin pitkästä aikaa netin ääreen.... niin niistä pakosarjan laipoista 15e olis hinta ja tietysti toimitus kulut. Itsellä pakosarja on yhtä mutkaa vaille valmis. Teen kun ehdin oman topicin sille projektille sit tulee kuvia. Mitä eroa muuten on 60 ja 61:n syöttö pumpuissa...?
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
milloin sä tuut käymään jepualla maastopussylla?
![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Sais nyt edes virtaa tonne autoon jostain
![]() 61:sen pumppu ei ainakaan toimi paine-erolla ja onhan siinä ne ahdonalaiset syötöt tieten, en oo sellasta niinkään tutkinut, mutta tosiaan se taitaa olla oikealla säätimellä silti, eikä semmosella lelulla. Eipä ois kyllä paha hinta laipasta, pistän tässä privaa joku päivä, pitää lähteä taas ottaan neuvoa antavia
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Mistä on sähköä pois? Virtalukosta?
|
#9
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
onko nää laipat kokonaisia vai moni osanen...? Jos kokonainen niin voisin yhden ostaa. |
#10
|
||||
|
||||
![]()
No perkele, nyt toimii auto ! Tyhjäkäynti vähän isolla vielä, 1500rpm ja syötöt tosi pienellä ku vähä vaan pölläyttää ku lyö lämän lattiaan ja kaasuvaijerissa löysää ku ottaa vaa ~2600rpm.. Nyt onki naama täynnä hampaita taas
![]() ![]() siinä paskan mikrofoonin omaavalla kameralla kuvattu vitun huono pätkä ![]() http://www.youtube.com/watch?v=ZWWMnPTxoS8
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. Viimeksi muokannut Turpo-Urpo : 01.07.2008 20:32 |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Yhdestä kikkareesta laserilla leikattu, pistä yv:tä.. onko miten hoppu..?
|
#12
|
||||
|
||||
![]()
Mielenkiintoista taas kerran... Viimeks kun talvella asennettiin turbo autoon, meni jarrut sitte testiajolla hajalle, pääsylinteristä löyty vika, sisempi mäntä saanu iskun siitä stoppari-ruuvista ja oli jumittunu sylinteriin.. Nyt jumalauta, niin täysin sama homma, 5kk sitte uusittu kaikki sisuskalut pääsylinteriin..
Noh, aiheuttaja tällekin jo löyty, että eipä siinä, mutta ihmetyttää vaan, miten voi ihmisellä olla niin hyvä munkki, ku tää on varmaan 4-5 kerta ku jarrut rupee vittuileen sen jälkeen ku on jotain uutta saanu autoon ![]() ![]() No se nyt ei tosin muuten harmita niin paljoa, mutta ois ollut nyt kiva käydä testaamassa miten auto vetää, ku sai sen ottaan kierroksia ja tyhjäkäynnin pudotettua sinne ~700rpm. Pikkusen liian rajua ois lähteä ilman jarruja lähteä tonne asutusalueelle sekoileen kaasu pohjassa, ku käsijarruvaijeriki on irrotettu aikaa sitte
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |