![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
älä Edes TestaaTuhoon tuomittu yritys, muistaakseni kaasuvivun tuki tai painokorin tuki. JOS MENEE kireäksi, kaasu hirttää ja kiertää n. 8000rpm + POKS (kaveri testas yhdestä taxista, vikakoodi pullahti lohkon kyljestä ulos...) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________
--------------------------------------------- # # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # # --------------------------------------------- |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Tuo punaisella merkitty mainitsemasi "talttapää" ruuvinkanta on alipaineen ohjainlaatikkoa varten kun käytetään alipaineohjattua 720.1 automaattivaihteistoa.
kyseinen akseli kääntää alipaineen säädintä joka kiinnitetään pumpun kylkeen kuvassa näkyviin ruuvin reikiin. Akseli kääntyy kuorimituksen mukaan, eikä siis ole säätö. Tosin alipainerasian asento on säädettävissä tuossa yhteydessä. Vihreällä merkityn käyttötarkoitus jo mainittiinkin. |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Voi poijjaat - jos joku saa vanhan OM 615 - 617 kiertämään 8000 rpm niin on GURU !!!
![]() Tota tyhjäk ruuvia moni pyörittelee intona, ja saa mielestään hyvin vetoja lisää, tunteet on eri juttu kuin todellisuus... Avaa pumpun pääty öljynputsarin kotelon puolelta, ja kokeile kaikkea muuta, paitsi huippukierrosten nostoa - sillä saa vanhan koneen männänrenkaat poikki tehokkaasti
__________________
- Levannon We(l)ho - |
|
#4
|
||||
|
||||
Ei Siitä Guruksi TuleLainaus:
![]() ![]() ![]() ![]() Pamauksen jälkeen alkoi "hihittely".... ![]() ![]() ![]()
__________________
--------------------------------------------- # # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # # --------------------------------------------- |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
eli todennäköisesti juuri tuosta. Mutta itse pidän näppini kaukana koko laitteesta,antaa omistajan itse pilata raktorinsa... Tackar och pokkar enivei!
__________________
*Cuisvis hominis est errare,nullius nisi insipientis in errore perseverare.* |