![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]()
Ittelläkin noin milli velkaa, siis vanhaa rahaa.
Ei näitä kannata likaa murehtia..päin vittua menee kummiskin, kun ei oo syntynu mihikää whalroosin tai ehnrootin sukuun. vaan on syntyny alempaa kastia olevaan perheeseen. Lapsia on meillä kolme, yksi kolmevuotias tytär ja 4,5kk ikäset kaksos tyttö ja poika. Ite oon alipalkattu varastomies/rukkikuski ja muija on vanhempainvapaalla kotona lasten kaa, mitä nyt sillontällön viikonloppusin käy töissä. Ajaa työkseen linja-autoa jyväskylässä. Koska tällä hetkellä edetäänkin ihan kutakuinkun kädestä suuhun ja elämä tuntuu paskalta, niin asiat pitää laittaa järjestykseen, niistä tingitään mistä voidaan, ei mistään lastenjutuista eikä normaalista elämästä.Vuosien varrella turhakkeiden lista on paisunut..autoilukin on vähentynyt. Äsken soitti just joku piip lehtiedustaja. Ei millään meinanu tajuta ku sanoin ettei mulla ole tota 3.95ekk varaa laittaa tohon paskalehteen, mitä en ees halua.. Koti lämpiää leivinuunilla, polttelen myös noita paskalehtiä (yllättävän kuumaa mustetta noissa mainoksissa), vaikka virallisesti onkin suorasähkö. Pesällinen päivässä/kahdessa päivässä pakkasilla laskee aika reilusti ton kwh-mittarin vauhtia... Ihmiset vittuilee lainan ottajille ihan tosissaan, mutta koska asumisesta joutuu kuitenkin maksamaan, niin miksei maksaisi itselle. Kun vielä asuttiin Jyväskylän Kuokkalassa maksoi meidän 80neliöinen asunto hieman alle 700euroa kuussa+autopaikat. Ja joka joulu tulee vuokran antajalta joulubonus. "joudumme tarkistamaan asuntonne vuokria, vuokran korotus on 1000euroa/neliö"! Mä oon vittuillu tosissani niille ketkä ei tajua sitä, että nykyiset vuokran hinnat ovat asuntolainoihin suoraan verrattavia, aina myös korkojen kera. Lyhyellä aikavälillä on halvempaa asua vuokralla, mutta pitemmällä tähtäimellä ajateltuna voi jokainen sitten tutkia ite asiaa. Asunnot on aina sijoituksia, jotka oikein hallittuna ei arvoaan menetä...paitsi ehkä kemijärvellä...mut ei siitä sen enempää. Kaikille negatiivisen pankkitilin omistaville: Pater noster, qui es in caelis, sanctificetur nomen tuum. Adveniat regnum tuum; fiat voluntas tua sicut in caelo et in terra. Panem nostrum cotidianum da nobis hodie; et dimitte nobis debita nostra, sicut et nos dimittimus debitoribus nostris. Et ne nos inducas in tentationem. Sed libera nos a malo. (Quia tuum est regnum et potentia et gloria per omnia saecula.) Amen. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|