![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Kaipaisin tietoa, että voiko ton kaasuvivun kääntää toiselle puolelle pumppua, tuossa näkyis olevan sille rajotinruuville identtinen paikka toisella puolella ja näyttää siltä, että nuo ulkoset palaset tuossa kuvassa lukkorenkaan jälkeen lähtis irti ![]()
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Mikäpä estäisi jos se on täysin peilikuva rakenteeltaan, kääntele, zoomaile, mieti ja pähkäile.
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Kaikki ylläolevat tehty ja vielä kokeiltukin, eipä onnistu ei
![]()
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
vipua ei siis pysty kääntää, mutta lisää tietoa kaivataan, tuossa näkyy nuo 3 säätöruuvia pumpun perässä, mitä noista mikäkin tekee ? Tuo alimpana oleva tosiaan löytyy luukun takaa, ja sitä ruuvaamalla tuntui, että kaasuvipua kääntäessä sisuskalut liikkuu pitemmän radan tuolla..
![]() tyhjäkäynti, syöttö, maksimikierrokset ? vai mikähän järjestys?
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |
#5
|
||||
|
||||
![]() Pumpun ruuvit
Valtroissa olevissa boschin rivipumpuissa tuo alimmainen eli luukun alla oleva on syöttö ruuvi...
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Tyhjäkäynti ja maksimi kierrokset säädetään pumpun ulkopuolelta. Sopparuuvi löytyy luukun alta, niinkuin tuossa jo Maajussi totesi.
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Ihania ihmisiä, kiitoksia
![]()
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |