![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() ootko kokeillu mitää muita konsteja millä sais alaväännön paremmaksi?kuulostaa toi diisselöinti niin suuritöiseltä äkkiseltään...oon kuullu jotakin huhuja että imusarjan pidentämisellä,toisella nokalla ja rajummin säätyvällä virranjakajan alipaine säätimellä saisi väännön paremmaksi eikä tarttis vaihtaa koko systeemiä..nämä ovat sellaisia juttuja mitä itse aion kokeilla ettei aina tarvitse kierrokset punaisella mennä
|
|
||||
|
||||
![]()
Ladafoorumin puolella löytyy aika hyvin tietoo noista jutuista
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
En ole kokeillut enkä aio kokeillakaan, koska mulla on tuohon joku vaihtanut harvan 1200 koneen joten se saa luvan mennä mäkeen. Niin ja se DIISSELI on vaan se mun juttu, en tykkää bensamaastureista ![]() Onhan siinä töitä mutta kun ei oo mitään kiirettä niin hyvä tulloo ![]()
|
|||
|
|||
![]() No niin täällähän näkyy asiallisia nivoja.
itellä tuli laitettua kyseinen laite kanssa tossa muutama viikko sitten. Etu päähän on jo korotettu mutta ei ihan tappiin kuitenkaan. Nyt kulkee suorassa ku oli vähän väsyneet omat jouset edessä. Mesen jouset laitoin mut otin 3 kiekkaa pois. Eli yhtäpitkät mitä orkkikset mutta keula n.10cm korkeammalla mitä omilla jousilla. Ja helppo vaihtaa orkkikset jos tarve niin vaatii ku ei tarvii puristella jousia.
etu puskinta rakentelen ja odottelen rahaa insan sahara rattaisiin. Minkä kokosia kumeja on porukka laittanu. Meinasin 235*75*15 laittaa ite mut isommat jos mahtuu niin iliman muuta. Niin ja mistäs oletta tota suojan levike kumia ostanu. Onks se ihan normi roiskeläppää vai jotain muotoonsa tehtyä?? Suojat olis tarkoitus leikellä tässä lähi aikoina vekka ja jos kesä suo kelejä niin Tuska saa seepran raidat ![]() Kommemttia ja vinkkejä saa laittaa.. |
|
||||
|
||||
![]()
Ite ostin tämän palstan kautta tuota kumia. En nyt muista nimimerkkiä kuka sitä myi.
|
|||
|
|||
![]() juuh
Veli mies se heitti lostavan idean. Ainakin ite laitan nivaan levikkeet kuorma auton muovi lokarista. tokihan siitä saa yhestä useammat mut helppohan sitä on muokata ja pitää muotonsa hyvin. Eli siis tällä mennään
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tämä on nyt myyty simoon. Kiitos ja anteeksi kun turhaan tein topicin tälle
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Lada Niva | Savis | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 18.07.2006 11:54 |