![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Ei tuo minullakaan ole hankitalistan kärkipäässä... Mietin tuossa vielä että pitäiskö perjantai-illan ratoksi vaihtaa pidemmät jarruletkut? Mites teillä on riittänyt? ..."Letkun pituus"?
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Ihan hyvin on riittäny 40mm korotuksen kanssa. Tais olla 50mm se minkä jälkeen ne piti pidentää. Jimny foorumilla eli www.jimny.se :ssä on lisää juttua noista korotuksista ja muusta.
__________________
Team Jyrsis "Suzuki SJ413 LWB 1987" Päivitetty 01.10.2017 _______________________________________________ Team Jyrsis Facebook - Team Jyrsis Blogi Päivitetty 01.10.2017 |
#3
|
||||
|
||||
![]()
En tiedä kovinkaan paljoa näistä auton teknisistä ominaisuuksista ja kaikki on siksi uutta... Sellainenkin tuli vastaan että edessä iskunvaimentimet eivät varsinaisesti työntäneet ulospäin mutta takana taas työnsivät aika voimakkaasti. Onko nuo iskunvaimentimet jotenkin ominaisuuksiltaa erilaiset edessä ja takana? pitää varmaan mennä jonnekin "iskaripastalle" kyselemään
|
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Kierrejousituksen kanssa iskarin vaimennus pitää olla 50/50 tai ainakin sisäänpäin vaimennustakin pitää olla reilusti. Lehtijousitetussa toimii iskarit joissa sisäänpäin ei välttämättä ole vaimennusta ollenkaan mutta aukipäin vedettäessä vaimentaa paljon. Lehtijousitetussa kun sisään päin vaimennusta aiheuttaa lehtien välinen kitka ja jotain vaikutusta oli lehtijousen lommahdusvoimallakin tjsp (ihan en muista mikä oikea termi oli ![]() Ja ennen kuin kukaan kerkeää kiistämään, että hyvin toimii kierrejousitetussakin nuo enempi ulospäin vaimentavat, niin hyvä jos toimii mutta ehdottomasti paremmin toimisi 50/50 vaimentava. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
No niin... Laps on taas himpun verran fiksumpi. Kiitoksia ja palataan aiheeseen kunhan projekti edistyy ja uusia kysymyksiä/kokemuksia ilmaantuu.
|
#6
|
||||
|
||||
![]() LockRight
Jossain kohti näitä Jimny ketjuja puhuttiin näistä lukoista... Tämä teksti on suora lainaus jimny.se sivuilta. ( http://www.jimny.se/locker.html )
You need the EZ-Locker made for the Suzuki Samurai SJ413. That's the one that fits your 26 spline drive shaft Jimny. Here's a link to Roadless Gear where I and Ola bought ours; http://www.roadlessgear.com/page/RGL/PROD/D/LR100 Pitää varmaa alakaa kysylemään miksi suomalaiset liikkeet eivät lisää tätä tuotetta listoilleen? ...Vai onko tarkoitus tarjota eioota tai maailman kalleinta ja parasta ARB:tä ![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Tuota tuota eikö LockRitea suomess myy esim. Offivaruste? Vastaanpa samantien itelleni. Kyllä myy mutta hinta on tuplaten (360 €) tohon jenkkilän firmaan. Tossa huvikseni muutin tuon 189 $ euroiks niin se on nyky kurssilla 122.464 €. Kivaa asuu euro alueella.
![]()
__________________
Team Jyrsis "Suzuki SJ413 LWB 1987" Päivitetty 01.10.2017 _______________________________________________ Team Jyrsis Facebook - Team Jyrsis Blogi Päivitetty 01.10.2017 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Jimnystä OFFI-kone | raw | Linkit | 0 | 08.09.2007 18:24 |
M:Hj-60 kilvetön offipeli | jampeli | O/M/V Ajoneuvot | 10 | 01.04.2007 19:22 |
Kokemuksia automaatti-Suzuki Jimnystä? | Tapsa | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 15.05.2006 23:50 |
Tosimiesten offipeli | Linkit | 1 | 15.11.2005 19:32 | |
Kokemuksia Suzuki Jimnystä | Tapsa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 04.01.2004 10:16 |