Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #35  
Vanha 09.06.2008, 20:24
Unregistered
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ;435060
huippua! löysin tän topikin justiin

mulla on ajatus tehdä 240 volvosta tuollanen mönkijä etuveto bluebirdin dsl koneella ja laatikolla volvon oma perä kierrejousilla ja etuperäks 345 perä josta loota irrotettu ja luultavasti 323 mazdan etutolpat jotenkin sijotettuna

pitääköhän se kone-laatikko paketti sijottaa repsikan paikalle/jalkatilaan?

cb

Note! This message was posted anonymously!
nyt on projekti edennyt. vm 99 seat ibiza jossa audin vetarit volvo 345 perä etuperänä, taka-akselina 120y datsunin perä ja kone+loota dsl etuveto bb:stä joka sijoitettuna apumiehen paikalle. koneen kiinnikkeet ja kardaanit sekä vaijerit sähköt ja letkut kiinni vielä...

cb
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
o: Daihatsu rocky raihatsumies O/M/V Ajoneuvot 4 01.08.2007 22:03
Daihatsu Rocky 2,8TD -88 O/M/V Muut 4 17.07.2005 10:29
M. Daihatsu Charade-89 4x4 O/M/V Muut 3 17.03.2005 18:58
M: Daihatsu Feroza 1.6i Taisto O/M/V Muut 0 09.12.2004 20:16
M: daihatsu O/M/V Muut 4 30.09.2004 15:24


Sivu luotu: 18:34 (GMT +2).