![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#31
|
|||
|
|||
![]()
Jep. Öljypohja on 2L2-koneessa erilainen kuin 2L- tai L-koneessa, mutta tiiviste on sama, ja öljypohjat on vaihtokelposia keskenään. Voi tosiaan olla, että tehtaalta lähtiessä 2L2 on ollu liimalla tiivistetty, mutta L- ja 2L-koneiden öljypohjan tiiviste passaa suoraan tuohon uudempaankin.
EDIT: niin, siksi varmaan 2L2-koneessa ei ole tiivistettä kun on oletettu että valupohjan tiivistämiseen riittää liima. 2L- ja L-koneessahan on peltipohja. No, joka tapauksessa se vanhempi kumitiiviste sopii sinne suoraan. Edited by - Mazza on 12/05/2008 19:32:08 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hj-60 turbotus | Toni.k | Tekniikka & Jutustelu | 33 | 12.10.2009 08:16 |
HJ-60 turbotus | Nerd-O | Maasturiprojektit | 64 | 17.03.2009 18:14 |
l-200:sen turbotus | maasteri | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 16.11.2006 22:09 |
3B turbotus | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 27.09.2006 10:28 | |
Turbotus | jansku | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 07.12.2003 19:28 |