Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #34  
Vanha 19.04.2008, 14:14
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Onhan tuota kokeiltu eri autovalmistajien toimesta 80-luvulta lähtien. Tällä hetkellä porsche tietävästi ainut joka saanut vnt-ahtimen toimimaan bensakoneessa, tai on niitä kokeiluja päässyt vissiin ennenkin sarjatuotantoon...

Suurin ongelma juurikin nuo pakolämpötilat/paineet. Taitaa myös ilmetä ongelmia siipien ja erillisen hukkaportin ohjauksessa. Hukkaportti ei toimi kuin perinteisessä turbossa... Käsittääkseni vaatii softa-ohjauksen. Samoin kuin siivet


Huom. koko kirjoitus täyttä mutua!

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M:Suzuki Sj410 PatRol O/M/V Ajoneuvot 2 11.02.2008 19:37
Suzuki sj410 Tekniikka & Jutustelu 7 13.09.2007 07:16
M: Suzuki sj410 -85 O/M/V Ajoneuvot 1 28.11.2006 08:51
Hullu vai ei? JERKKU Tekniikka & Jutustelu 2 23.11.2004 09:28
M: Suzuki SJ410 O/M/V Muut 5 11.09.2004 13:55


Sivu luotu: 12:14 (GMT +2).