![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
||||
|
||||
|
Pistetään nyt tännekin topiciin:
1. Rastit otettava ovet ja luukut kiinni. Tällä estetään kikkailu kaikenlaisilla teleskooppiovilla. Jos tätä ei kielletä, aion tehdä rakenteilla olevaan auton yhtenäisen "konepellin" ja "takaluukun" lasikuidusta ja putkesta. Käytännössä siis korin päällä on 4 metriä pitkä eteen, taakse ja sivuille taittuva rastienottamisväline. Tässä ei ole mitään järkeä, mutta sen on sääntöjen mukaan sallittu. 2. Rastien ottamisessa pitäisi olla mahdollisuus käyttää määrämittaista ketjua. Kuskilta vaadittava ylösnousemus on yksi tapa lisätä onnettomuusriskiä ilman mitään hyötyä/syytä. /* Life Begins at 35" */ |
| Luokat |
| suunnistus |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Off-Road Suunnistus Cup 2009 | Mylppy | Tapahtumat | 13 | 13.12.2009 16:44 |
| Off-Road Suunnistus Cupin Nettisivut auki | Käyttäjä | Tekniikka & Jutustelu | 22 | 11.01.2009 23:48 |
| Offin Tekniikka/virhepiste säännöt v. 2009 | RJCOBRA | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 02.12.2008 19:43 |
| Suunnistus>mönkkäriluokan säännöt | tikpe | Chit-Chat | 1 | 12.06.2008 08:58 |
| Baltic cupin (TR2) säännöt ja tulkinta? | SauliS | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 10.02.2005 09:25 |