Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 18.02.2008, 21:53
kaskinikki kaskinikki ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 01.08.07
Sijainti: eteläpohjanmaa, Finland.
Viestit: 56
Perusasetus

noh noissa nissanin ns.urheiluautoissa on kyllä sellanen kuristinpala ainakin vakiona tuossa turbon öljytuloputkessa.

se on noissa japseissa ainakin ollut sellanen metallinen palikka joka toisesta päästä ruuvattiin lohkon öljykanavaan ja sen toisesta päästä lähti tuo jarruputki tyyppinen turbon tuloputki, sielä palikan sisällä vain oli pieni reikä josta öljy virtasi öljyputkeen(3mm.jollei pienempi)

tossa on se ideana ettei se öljynpaine vaikuta siihen prätäämiseen vaan se määrä mikä pääsee virtaamaan vapaasti turbon läpi, toihan on varsin ahdas läpi mistä öljy kulkee eli jos ökäpumppu suoraan ruuttaa täysillä öljyä sinne turbon kanavaan niin ei se pääse tarpeeksi vapaasti virtaamaan paluuputkeen, sen takia se tuppaa laakereiden välistä väärään paikkaan.



Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Pajero 2.5 TD teho hukassa, apuja kaivataan Kelaperse Tekniikka & Jutustelu 30 14.01.2012 05:10
apuja 4wd onkin 2wd Tekniikka & Jutustelu 4 18.09.2007 19:10
Polttoainepainemittari apuja??? JAMANT Tekniikka & Jutustelu 10 24.02.2006 11:33
Apuja kaivataan sevy.8 Tekniikka & Jutustelu 2 03.08.2005 11:08
apuja bj muutoskatsastukseen tare Tekniikka & Jutustelu 7 09.09.2004 12:57


Sivu luotu: 17:19 (GMT +2).