Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 17.02.2008, 20:01
kuraputti kuraputti ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 29.03.07
Sijainti: yppäri, Finland.
Viestit: 95
Perusasetus

Millanen öljyn paluuletkun sisä halkasia on? Se meinaan saa olla heti tosi reilu suhteessa siihen paine letkuun ja jos se on liian ahdas niin se on ihan tähtiin kirjotettu asia että se holovaa ne öljyt sinne imu/pako puolelle.
Seurasin tuossa ihan vierestä yhtä nissan 200 kikottimen "viritystä" ja siinä oli semmonen ongelma että kaikki oli laitettu taiteen sääntöjen mukaan mutta siihen öljyn tuloletkuun piti laittaa semmonen pieni kuristin jotta sai sen garretin pitämään öljyt oikeissa paikoissa.
Mutta kato se turbon öljyn paluuletkun koko ja samalla sen suntin sisähalkasia millä se tulee tonne öljypohjaan se öljy. Jos nämä on ok niin sitten se luultavimmin on se paine ongelma jota jo on joku spekuloinut, jos laakerit ovan kunnossa.

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Pajero 2.5 TD teho hukassa, apuja kaivataan Kelaperse Tekniikka & Jutustelu 30 14.01.2012 05:10
apuja 4wd onkin 2wd Tekniikka & Jutustelu 4 18.09.2007 19:10
Polttoainepainemittari apuja??? JAMANT Tekniikka & Jutustelu 10 24.02.2006 11:33
Apuja kaivataan sevy.8 Tekniikka & Jutustelu 2 03.08.2005 11:08
apuja bj muutoskatsastukseen tare Tekniikka & Jutustelu 7 09.09.2004 12:57


Sivu luotu: 12:49 (GMT +2).