Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 11.02.2008, 23:44
jappe:n Avatar
jappe jappe ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.05.05
Sijainti: Helsini, Finland.
Viestit: 2.511
Perusasetus

Mulla on tähän asti kestänyt hyvin. TJ:n Dana30 akselissa on samat ristikot kuin Rubicon dana44 akselissa. Auto painaa noin 2000kg kaikkine panssareineen ja vinsseineen. Minä kyllä ajelen suht nätisti, mutta samoissa paikoissa kuin muutkin. Ensin ajoin vakio vetareilla 35" creepy kumeilla. Nyt kun vaihdoin 37" irokkiehin, niin päivitin vahvemmat vetarit. Ongelmia ei ole ollut. Yhden ristikon vaihdoin kun oli väljä. Monta 24h kisaa noilla on ajettu. Toivotaan, että jatkossakin kestää.

Just do it!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
TML murrokset Tollukka Tekniikka & Jutustelu 181 29.01.2015 14:28
Myydään Chevy Dana 60 CHROMO tikut / murrokset CJ7 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 12 28.08.2013 10:15
M: 460 G:n Murrokset O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 11.04.2008 06:18
HDJ:n murrokset Gary Grand Tekniikka & Jutustelu 13 29.11.2007 10:46
O: Dana 35 tai Dana 40 Etu akselisto Antte O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 04.01.2007 19:10


Sivu luotu: 12:50 (GMT +2).