Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 11.02.2008, 10:09
mikjus:n Avatar
mikjus mikjus ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 5.965
Perusasetus

Juu itse kanssa veikkaisin että ohjaustoppareilla on osaan rikoista suuri syy. Itselläni on kanssa kääntöä rajoitettu hieman kun muuten rengas alkaa tapaamaan tukivarteen ja ohjausvarsi jousilautaseen. Kyllä sitä autoa mieluummin vähän vekslailee kuin murrosta vaihtaa. Trial pelissä taas voisi ottaa maksimikäännöt ja ajaa vähän varovaisemmin.

Kääntökulma max:

Vakio ?
Chromo Longfield 48 astetta

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: 460 G:n Murrokset O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 11.04.2008 06:18
HDJ:n murrokset Gary Grand Tekniikka & Jutustelu 13 29.11.2007 10:46
vahvistetut murrokset Tekniikka & Jutustelu 2 04.09.2007 20:53
Mersun murrokset? Tekniikka & Jutustelu 2 23.07.2007 16:45
M:Vitaran Murrokset sakari65 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 02.04.2007 08:14


Sivu luotu: 11:27 (GMT +2).