![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
||||
|
||||
|
Juu itse kanssa veikkaisin että ohjaustoppareilla on osaan rikoista suuri syy. Itselläni on kanssa kääntöä rajoitettu hieman kun muuten rengas alkaa tapaamaan tukivarteen ja ohjausvarsi jousilautaseen. Kyllä sitä autoa mieluummin vähän vekslailee kuin murrosta vaihtaa. Trial pelissä taas voisi ottaa maksimikäännöt ja ajaa vähän varovaisemmin.
Kääntökulma max: Vakio ? Chromo Longfield 48 astetta |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| M: 460 G:n Murrokset | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 11.04.2008 06:18 | |
| HDJ:n murrokset | Gary Grand | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 29.11.2007 10:46 |
| vahvistetut murrokset | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 04.09.2007 20:53 | |
| Mersun murrokset? | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 23.07.2007 16:45 | |
| M:Vitaran Murrokset | sakari65 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 02.04.2007 08:14 |