Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 10.02.2008, 23:08
HeikkiH:n Avatar
HeikkiH HeikkiH ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: Lappeenranta
Viestit: 3.616
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Siin on se ruuvi ja mutteri kannen päällä. Sillä sai muistaakseni shimmattua vähän sitä pystyakselin korkeutta.
Ja tuota ei kannata tehdä keskiasennossa, vaan laidassa, muuten käy niin että kun kääntää renkaat linkkuun niin inahtaa simpukka jumiin. Simpukka kuitenkin kuluu enempi siinä keskiasennossa.

Heikki H.

FJDC
Montenegros #21
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
HJ-61 ohajussimpukan välyksen säätö?? Jare Tekniikka & Jutustelu 13 25.08.2018 09:29
Patrollin Simpukan tiivisteitä tapsa4x4 Tekniikka & Jutustelu 6 01.07.2008 21:47
Toyotan tehostetun simpukan stefa Rytari Tekniikka & Jutustelu 10 22.08.2007 20:06
HJ-6x ja BJ-75 ohjaus simpukan erot? mikjus Tekniikka & Jutustelu 1 28.01.2007 21:47
blazerin korotus/simpukan Banaani?? coupe74 Tekniikka & Jutustelu 2 29.09.2005 20:58


Sivu luotu: 01:10 (GMT +2).