Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 29.01.2008, 21:05
Junde:n Avatar
Junde Junde ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 05.07.03
Sijainti: Klaukkala, Finland.
Viestit: 259
Perusasetus

Muuten homma saattaisi pelittää, mutta ensinnä ongelmaksi muodustuu matalaprofiili renkaan saaminen vanteelle jolla jo on iso gummi. Sitten pitäisi vielä mahtua laittamaan sisärengas paikalleen. Lopuksi kun kaikki kolme kerrosta on paikallaan niin jollakin pitää saada ilmaa ison renkaan sisälle!

Noissa tehdastekoisissa tuo nylon säkki on periaatteessa auton renkaan kudosrakenne ilman pintakumia. Säkin sisälle tulee sisäkumi ja säkin sekä varsinaisen renkaan väliin erikoisventtiili jossa olevien kanavien kautta ilma saadaan renkaan sisälle. Ainoa muutos on toisen venttiilin tarvitsema reikä vanteeseen ja päällelaitto käy käden käänteessä, kunhan ei riko sitä erikoisventtiiliä!

Junde

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
beadlock Tekniikka & Jutustelu 2 17.02.2006 20:55
Second air beadlock A-P Tekniikka & Jutustelu 1 28.11.2005 15:56
Beadlock vepele Tekniikka & Jutustelu 2 26.11.2005 21:41
beadlock upi7 Tekniikka & Jutustelu 1 25.11.2005 14:06
Beadlock Tekniikka & Jutustelu 2 01.12.2003 19:19


Sivu luotu: 14:08 (GMT +2).