Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #17  
Vanha 27.01.2008, 19:43
sjeeppi:n Avatar
sjeeppi sjeeppi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 03.03.05
Sijainti: Böle, Sjundeå, Finland.
Viestit: 2.045
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Lainaus:
quote:katkomaan miinuspuolta ja releen käyttöikä + muut hapettumiset saadaan melkein kokonaan pois.
Lainaus:
quote: Laitat valot päälle ja pitkät päälle, otat virtakynän ja katsot mihin tulee virta ja kun sammutat pitkät valot myös mittaamastasi johdosta pitää häipyä jännite. siitä johdosta otat herätinvirran releelle, releelle voit ottaa ns. jatkuvan virran vaikka akusta suoraan, sulakerasiasta löytyy hyvä paikka sillekkin.enään ei puutu kuin maajohto
Eikö tämä nyt ole jotenkin ristiriitaista?

--Teknik, sano ryssä kun saranan näki.--
Kuvia matkan varrelta
Sitähän se justiinsa onkin, noin neuvotaan kytkemään kaikissa ohjeissa, vaikka oikea tapa onkin vähän niinkuin toisinpäin ja tuossa aikaisemmassa topikissa huomattiin että suzukin virtakytkennöissä on eroja.
Tänne pitäisi tehdä kytkennöistä jokin oma osia, johon olisi selkokielellä piirretty KUVA.

Meidän kai pitäisi alkaa laittamaan eri merkeistä mallikuvilla varustettuja sähkökytkentöjä, vai mitä ?

Vältä HALPOJA kopioita !
www.makitacenter.com
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
m:suzukin takapenkki vertti O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 09.12.2007 19:54
Myyty Suzukin rättikatto Norrena O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 09.10.2007 18:42
suzukin kardaani Tekniikka & Jutustelu 5 09.10.2007 17:08
Suzukin räjäytyskuvia Jukkapoika Tekniikka & Jutustelu 3 04.10.2007 21:17
o: suzukin luke_L O/M/V Muut 0 14.11.2004 21:52


Sivu luotu: 16:04 (GMT +2).