Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 11.01.2008, 22:51
Saimon:n Avatar
Saimon Saimon ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.09.07
Sijainti: Kuukanniemi, Lemi, Finland.
Viestit: 105
Perusasetus

Ugh, nyt loppui osaaminen =( Ei suoraan sanoen ole hajuakaan mistä tuo pinjonin akseli löytyy. Eli mistäs kannattaa lähteä nykimään ja tutkimaan, onko löystynyt?

Yritin tuossa jo Googlella yms. Palstan searchilla, mutta en löytänyt. Sen verran löysin, että ainakin epäsuorassa oleva kardaani voi rikkoa pinjonin laakerin? Samoin joku oli tietänyt, että kardaanin päiden laipat kannattaa olla eri asennoissa, tätäkään ei tullut katsottua ristikkoa vaihdettaessa..

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
"Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 Propulsion Tekniikka & Jutustelu 8 22.04.2008 16:30
M / PAJERO VM-89 2.5 td jani72 O/M/V Ajoneuvot 6 17.03.2007 20:54
-89 TDIC Pajero osix ja -89 TD Pajero ajoon/lelux O/M/V Muut 0 28.10.2005 07:32
kolahdus vaihdettaessa. Vuosimallit 1984-1996 4 27.01.2003 15:46
Koteloa vaihdettaessa mikä kestää ja mikä hajoaa mika Hardware 0 26.12.2001 14:04


Sivu luotu: 13:48 (GMT +2).