![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Ugh, nyt loppui osaaminen =( Ei suoraan sanoen ole hajuakaan mistä tuo pinjonin akseli löytyy. Eli mistäs kannattaa lähteä nykimään ja tutkimaan, onko löystynyt?
Yritin tuossa jo Googlella yms. Palstan searchilla, mutta en löytänyt. Sen verran löysin, että ainakin epäsuorassa oleva kardaani voi rikkoa pinjonin laakerin? Samoin joku oli tietänyt, että kardaanin päiden laipat kannattaa olla eri asennoissa, tätäkään ei tullut katsottua ristikkoa vaihdettaessa.. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
"Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 | Propulsion | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 22.04.2008 16:30 |
M / PAJERO VM-89 2.5 td | jani72 | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 17.03.2007 20:54 |
-89 TDIC Pajero osix ja -89 TD Pajero ajoon/lelux | O/M/V Muut | 0 | 28.10.2005 07:32 | |
kolahdus vaihdettaessa. | Vuosimallit 1984-1996 | 4 | 27.01.2003 15:46 | |
Koteloa vaihdettaessa mikä kestää ja mikä hajoaa | mika | Hardware | 0 | 26.12.2001 14:04 |