![]() |
![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() kolahdus vaihdettaessa.Terve, Kuten täällä aikaisemminkin jotkut ovat valitelleet että ajettaessa pikku-d:llä tulee "kolahdus" . Itselläni (-90) on sama vika omassani eli kun hidastan valoihin niin alaspäin tultaessa tuntuu pieni nykäys. Eli Corvette Action Centerissä oli tälläinen artikkeli voisiko olla oikea tie ratkaisuun. Vai kuuluuko pikku-d:llä aina pieni "kolahdus" Onko kenelläkään kokemuksia tästä aiheesta. tässä linkki: http://www.corvetteactioncenter.com/....php?qstId=335 T:nukkumatti Note! This message was posted anonymously!
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
JEP oonkin ihmetellyt tota samaa kolahdusta mun 91:ssä.tossa olikin hyvat ohjeet eliminoida vika mut mistä remppasarja, GM.ltä ehkä?. t.MALA
Note! This message was posted anonymously! |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Corvette 3-2 improvement Package 8683950 (includes 2-4 servo cushion assist spring, VB spacer plate, two spacer plate gaskets)
Parts are currently available from GMSPO. Olen sen verran keltanokka, että voiko joku selittää mikä on GMSPO? Ja miten tilata. Koska itselläni on myös "vika" kun autosta kuuluu tyhjäkäynnillä pieni surina Joka kuulema johtuu tietystä venttiilistä joka ei saa öljyn painetta säädettyä Tässä linkki siihenkin jos joku on kokenut samaa: http://www.corvetteactioncenter.com/....php?qstId=114 Tässä sen osa numero: Valve, Pressure Regulator (III. 218) 8684048 Eli mielelläni ottaisin joltain ohjeita sen osalta mistä tilata nuo kaksi edellä mainittua osaa? Voiko mennä esim. Metro-Autosta kysymään vai kannattaako alkaa suoraan tilailemaan GM:ltä? Nämä työt vaativat varmaankin enemmän askin purkua? Kiitoksia etukäteen hyvistä vinkeistä. T:Nukkumatti Note! This message was posted anonymously! |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Yllä olevaan kysymykseen jatkoa eli osaako joku kokemuksesta kertoa kuinka paljon tulisi jos veisi askin "purku" huoltoon eli jos automaatti huollettaisiin aivan perusteellisesti ja korjattaisiin yllä olevat osat. Eli paljonko moiset automaattihuollot maksavat ja kuinka paljon aikaa pitää varata? Paikka suosituksia?
Kertoka viisaammat ja kokeneemmat ja kiitoksia avusta taas. Note! This message was posted anonymously! |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Toi kolahdus alas vaihtaessa esim. liikennevaloihin tultaessa ei ole vika. Se ilmeni joissain vuosimalleissa kun vaihteistonvalmistaja käytti siellä jotain osia jotka ovat eri matskua kuin vanhemmissa. Se ei mitenkään kuluta tai vahingoita vaihteistoa. GM kuitenkin julkaisi tähän tuon näytetyn "improvementin" koska vanhoilta asiakkailta tuli niin paljon valituksia. Kuten GM:n dokkaristakin näkyy niin se ei ole korjaus vaan parannus.
Tätä selvittelin joku vuosi sitten kun ostin oman autoni ja ihmettelin tota. Huollossa sanoivat, että "tommonen sen kuuluukin olla". En uskonut tätä suoraan vaan kaivoin lisäinfoa ja niinhän se on. Ite en siis maksaisi penniäkään tuon korjauksesta ja itse asiassa en enää huomaakaan koko juttua. Don't fix it if it ain't broken... ![]() Toni Vette '91 Kupla ´67 Kupla '00 Land Rover '66 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Pajero kolahtaa pykälää vaihdettaessa | Saimon | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 12.01.2008 01:08 |
LJ70 kolahdus sammutettaessa. | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 05.07.2007 09:52 | |
Perän kolahdus Cherokeessa. | yama43 | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 17.03.2007 19:45 |
Koteloa vaihdettaessa mikä kestää ja mikä hajoaa | mika | Hardware | 0 | 26.12.2001 14:04 |