Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 08.01.2008, 09:54
JAMANT:n Avatar
JAMANT JAMANT ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 07.05.03
Sijainti: Espoo, .
Viestit: 4.072
Perusasetus

Se haarukka katkeaa/murtuu, jos polkasee ja siirto on vielä kesken, eli siirtoholkki ei ole vielä perillä ja vetarin sisäpätkän spoorien viiste pakottaa siirtoholkin siirtymään pois paikoiltaan, mutta alipainekalvo ei anna periksi = haarukka toimii sulakkeena ja murtuu...

Vaihtamalla Posi-Lockin tilalle ongelma ei poistu, muuten kuin varmistamalla sen että tietää, onko napalukko kytkeytynyt vai ei ja kun se on kytkeytynyt, voi polkaista!!!

Uutta haarukkaa löytyy: http://www.jamant.fi/product_info.php?products_id=865
Uutta tukihelaa löytyy: http://www.jamant.fi/product_info.php?products_id=1823

FJDC #1 !!!
Jeep Wagoneer Limited w/360V8 + TH-400 + Quadra-Trac !!!!
Jeep Comanche p/u w/4.0 + Aisin Warner 4 + New Process 231 !!!!
Nettikauppa: www.jamant.fi


Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: LJ- 70 veto aks. JV73 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 28.05.2007 23:10
Jeep Cherokeen -91 veto...... Tekniikka & Jutustelu 1 13.04.2007 14:08
Q:Veto-painot? Tekniikka & Jutustelu 5 21.03.2005 18:18
Toimiiko 4 veto vai ei Ex_inkkari Tekniikka & Jutustelu 12 08.09.2004 13:26
cherokeen kaasari ongelma? chief360 Tekniikka & Jutustelu 2 10.01.2004 05:44


Sivu luotu: 20:46 (GMT +2).