Lainaus:
quote:
Sj413 ja samurai käyvät ainakin maahantuojan mukaan ristiin.
Lisätään selvittelyn tuloksena että edellisestä johtuen suitsukkeen suurin vertailumoottori on g13ba(1. ruutta) teholtansa 51kw/69,4hv josta saadaa maksimitehoksi 83,3hv
Tieto ko. moottorista/vertailumallista pitäis löytyä aken tiedostoista ainakin kysymällä samuraita ja g13ba/g13b moottoria.
|
Niin munkin mielestä kävisivät ja silloin kävisi 410:kin. Mutta mä kävin kysymässä tota Epsoon kontuurilla niin sanoivat ettei enään Samurai kelpaa vertailuun. Sitä miksi niin selittelivät alustan ja jarrujen eroilla. Eroahan on mm. akseleiden leveys, käsäri rummuissa ja mukamas erinlaiset jouset.
Jos tosiaan saa sen sopimaan vertailuksi niin great!
Mulle 410:n aikana ehdoteltiin smartin turboa ja remmaria. Isoimmat esteet mielekkäälle maastokäytölle mun mielestä olivat epäluotettavuus ja epäluotettavuus. Siis ainakin mun budjeteilla toteutettuna! Kunnollisen ruiskun (tatec/motec jne.) ja suorasytkien kanssa rojektille tulisi niin paljon hintaa että samalla rahalla tulee jo muitakin vaihtoehtoja mukaan. Tällä hetkellä mä haaveilen 1,6l 16v koneesta (esim.viturasta) "perinteisesti" piristettynä (nokka+kaasari jne). Tollaisen ahto homman jos tekee hyvin niin ei se halpaa ole.
Toisaalta meillä ei viellä ole tullut paikkaa joka olisi jäännyt ajamatta tehojen puutteen vuoksi. Etulukon puutteen vuoksi on jäännyt sen sijaan paljon paikkoja ajamatta.
Mutta jos joku halua turbotella niin go for it! Mä haluun kuulla milainen tuli.
-sami-
Note! This message was posted anonymously!