Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #9  
Vanha 24.12.2007, 02:44
ZTR ZTR ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 26.05.07
Sijainti: Jämsänkoski
Viestit: 171
Perusasetus

Anti mennä vaan.. Jos vetoakseli pyörii, ei vaikuta napojen kiinni/aukiolo milläänlailla pronssiholkin kulumiseen. Holkkia vasten se tumppi siellä aina lepää. Ei se napalukko jaksa nostaa (kytkettäessä) kannatukseen vetarin painoa, ettei se lepäisi holkkia vasten. Kielto johtuu juurikin siitä, ettei hitaanpuolen suopaa karmeaa torkkia ajeta pelkästään taka-akselille.
Eikös RäJän laatikossa olisi se HJ:n (myös nappimallin) temppu mahdollinen? RJ kytkenee hitaallapuolella etusillan kiinni aina? Johdot irti aluetikusta. (Jos jakis lähellekkään HJ mallinen, ei nelivedolla ja alueella ole mitään rakenteellista naimapakkoa keskenään)

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
lj-70 hidas.. ohvipete Tekniikka & Jutustelu 9 15.04.2008 12:08
lj 70.hidas neliveto ei pelitä missä vika?? henteri Tekniikka & Jutustelu 7 16.03.2007 12:05
Orbitroli liian hidas! pyyvama Tekniikka & Jutustelu 7 14.09.2006 09:47
HJ kytkin temppuilee, jakolaatikosta hidas puoli osilpi Tekniikka & Jutustelu 7 10.06.2006 23:21
Toyotaan hidas takaveto Kupla Tekniikka & Jutustelu 14 19.04.2005 11:31


Sivu luotu: 07:39 (GMT +2).