Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 24.12.2007, 01:35
RoJu:n Avatar
RoJu RoJu ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 24.12.07
Sijainti: Puskankylä
Viestit: 59
Perusasetus

Juu, kuten kaima tuossa yllä kirjoittelikin, niin eihän se vetoakseli navassa pyöri kuin etu- ja takapään nopeus eron verran, eli kohtalaisen vähäisiä määriä. Toisaalta nopialla takavedolla ajaessa napa pyörii akselin ympärillä aika haipakkaa. Navan rakennetta paremmin tuntematta arvelisin, että samat laakerit siellä pyörivät molemmissa tapauksissa. Eli edelleen en keksi, miksi on kielletty.

Suora lainaus vihkosesta: "Autoa saa ajaa vain takapyörävedolla, kun etupyörien vapautuskytkimet ovat vapaa-asennossa free".

Make & Roju

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
lj-70 hidas.. ohvipete Tekniikka & Jutustelu 9 15.04.2008 12:08
lj 70.hidas neliveto ei pelitä missä vika?? henteri Tekniikka & Jutustelu 7 16.03.2007 12:05
Orbitroli liian hidas! pyyvama Tekniikka & Jutustelu 7 14.09.2006 09:47
HJ kytkin temppuilee, jakolaatikosta hidas puoli osilpi Tekniikka & Jutustelu 7 10.06.2006 23:21
Toyotaan hidas takaveto Kupla Tekniikka & Jutustelu 14 19.04.2005 11:31


Sivu luotu: 11:19 (GMT +2).