![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Juu, kuten kaima tuossa yllä kirjoittelikin, niin eihän se vetoakseli navassa pyöri kuin etu- ja takapään nopeus eron verran, eli kohtalaisen vähäisiä määriä. Toisaalta nopialla takavedolla ajaessa napa pyörii akselin ympärillä aika haipakkaa. Navan rakennetta paremmin tuntematta arvelisin, että samat laakerit siellä pyörivät molemmissa tapauksissa. Eli edelleen en keksi, miksi on kielletty.
Suora lainaus vihkosesta: "Autoa saa ajaa vain takapyörävedolla, kun etupyörien vapautuskytkimet ovat vapaa-asennossa free". Make & Roju |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
lj-70 hidas.. | ohvipete | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 15.04.2008 12:08 |
lj 70.hidas neliveto ei pelitä missä vika?? | henteri | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 16.03.2007 12:05 |
Orbitroli liian hidas! | pyyvama | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 14.09.2006 09:47 |
HJ kytkin temppuilee, jakolaatikosta hidas puoli | osilpi | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 10.06.2006 23:21 |
Toyotaan hidas takaveto | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 19.04.2005 11:31 |