![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Katsastelin Susukin viikko sitten ja mielessä on ollut päästää se ansaitulle talvilevolle nyt kun tilapäinen rekisteristäpoisto on mahdollista, eiköhän tuota senverran tule pihamaalla ja pellolla ajeltua ettei pääse paikat ihan jumittumaan. Helmakoteloiden sisäpuolilla on pari ruostereikää ja väknkärin lattian etuosa on hitsauksen tarpeessa, josko sitä kesällä sitten ...
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Morjens offiväki, tosi pitkästä aikaa.
Suzuki palvelee edelleen metsästysautona, otin sen jahtikauden alkaessa taas liikenteeseen. Aiemmin mainitut ruostevauriot ovat edelleen korjaamatta mutta menihän tuo viime joulun alla katsastuksesta läpi ilman ongelmia. Kuskin penkin tilalle laitoin Skoda Felician jakkaran kun moinen sattui nurkissa lojumaan. Sama kai tuolle millaisella penkillä istuen nämä muutamat sadat jahtireissukilometrit ajaa mutta kuitenkin... Ajovaloihin lykkäsin xenonit jotka palavat lähivaloina ja myös kaukovalojen ollessa päällä, silloin syttyvät lisäksi katolla olevat apukaukovalot. Akku oli tyhjentynyt kesän aikana, laitoin apuvirrakka käyntiin ja ajelin parikymmentä kilometriä mutta eipä auto seuraavallakaan kerralla lähtenyt käyntiin ilman apuja. Seuraavaksi laitoin Ctekin lataamaan, parin vuorokauden päästä näytti täyttä ja nyt on virta piisannu. Maaliskuussa muuttuva ajoneuvovero kohtelee kevyttä Suzukia lempeästi, vuoden vero putoaa 75 euroon. Eipä sillä suurta merkitystä ole kun auto on vain muutaman kuukauden vuotta kohden liikenteessä. |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Suzuki on taas liikenteessä kesäseisokin jälkeen, tälle kaudelle vaihdoin moottoriöljyt + suodattimen ja ilmansuodattimen.
Edellä mainitut ruostereiät lienee pakko kohtapuoliin paikata, otteessa on merkintä että viime maailskuu olisi rajana.... |
|
#4
|
|||
|
|||
kysymyksiä
Olisin ekaksi offipeliksi hommaamassa tommost Suzuki sj410. Mitkä olis ensimmäiset helpot, ja kannattavat muutokset joita tekis? Itse oon ajatellu et jos ensin korottelis (suoraan SOA, vai aluksi jotain riippuja pidentämällä), sitten isompaa kumia (29"? 30"? 31"?) ja pohjaan panssaria. Vähän myöhemmin jos sitten välittäis jakolaatikon ja laittais kemppilukot taa& eteen sekä vinssin. Rekisteriin ei ole tarkoitus pistää, sillä korttiinkin vielä jonnin verran aikaa. Yhdessä ohjelmassa tekivät susseen SOA, vakio iskareilla jne. Ainoastaan taakse pistivät levyt. Onko järkeä alkaa tekemään vakio osilla tuota? Mitä kaikkea täyty ottaa huomioon? Mitään über- ladoga trophy- peliä autosta ei ole tarkoitus tulla, vaan sellainen peli että tuolla mökin metsikössä pääsee melko vaivatta rymistelemään.
Ps. Arveeks hirvee kysymysryöppy mut ISO kiitos niille jotka jaksaa auttaa! E: http://carphotos.cardomain.com/ride_...0001_large.jpg Joku tuommonen vois olla ihan riittävä, mutta tuossakin varmaan joku +2" alustasarja? Viimeksi muokannut -Rayton- : 16.09.2010 14:29 |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Suzuki hitaammat välitykset. Kokemuksia. | juha_t | Tekniikka & Jutustelu | 32 | 06.08.2007 22:12 |
| Suzuki Vitarasta kysymyksiä | anracing | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 02.06.2007 19:58 |
| Kokemuksia automaatti-Suzuki Jimnystä? | Tapsa | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 15.05.2006 23:50 |
| Kokemuksia Suzuki SPOA:sta??? | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 14.01.2005 21:46 | |
| Kokemuksia Suzuki Jimnystä | Tapsa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 04.01.2004 10:16 |