Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 12.12.2007, 21:13
JAMANT:n Avatar
JAMANT JAMANT ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 07.05.03
Sijainti: Espoo, .
Viestit: 4.072
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Tutkisin tota kytkintä ja pääsylinterille menevä akseli, toisessa päässä lenkki n.10mm irronnut sieltä pääsylinterin päästä.
Pistin sen kohdalleen sinne suojakumin sisään niin alkoi taas pelittää.
Miten sen akselin jonka pää on pallomainen kuuluu olla lukittu sinne pääsylinteriin?

Siellä pitäis sen pallon takana (siis pallon polkimen puolelle)olla prikka joka jää sen sylinteriin tulevan lukkorenkaan eteen kiinni, oliskohan prikkaan tullu kulumalla liian iso reikä tai pallo kulunu ohuemmaksi!!??

FJDC #1 !!!
Jeep Wagoneer Limited w/360V8 + TH-400 + Quadra-Trac !!!!
Jeep Comanche p/u w/4.0 + Aisin Warner 4 + New Process 231 !!!!
Nettikauppa: www.jamant.fi


Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
m: 6.2 diesel jeepwillys O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 11.10.2007 18:44
M:K-750 -67 (900 diesel) jp-suzuki O/M/V Muut 5 10.06.2007 11:41
M:bmc 6-diesel toyota4x4 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 20.02.2007 20:27
m: LR ser III 109 diesel 73 Traveler O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 5 25.03.2006 21:17
2-t diesel -P- Tekniikka & Jutustelu 15 12.02.2006 11:41


Sivu luotu: 01:36 (GMT +2).