Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 09.12.2007, 23:54
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.345
Perusasetus

Jaahas, palattu on aikaan entiseen. napalukot on pilkottu, no palaan takaisin drive flangen kannattajaksi. leiman sain tuohon taas eteenpäin tuossa taannoin... tai siis ainakin helmikuuhun 09 saakka. Katsastuskortissa luki että ei havaittu vikoja tai puutteita, työkaveri totes että hyvin olin piilottanut ne siis.

lämppärin moottorin, lämppärin moottorin vastuksen, lämppärinmoottorin ohjaureleen ja crd venttiilin tilasin rockautosta tohon ja vaihtelin toissa viikolla, samassa kuormassa tuli uus ilmanputsari, uus kuskinpuolen sähkölasin nostomoottori ja sen vaihde sekä muuta pikkuhilua, jostain tarvis löytää vielä uus lämppäripuhaltimen katkaisija ja kuskinpuolen sähkölasin katkaisija, harmittavia mukavuusvarustepuutteita (noinkin uudessa ja ehjässä "autossa") kun ovat rikki, tuppaa lasit huurtuun kun puhallin ei puhalla muuta pikkunopeuksilla, ja ikkunaakaan ei saa auki
nykyinen akku teettää jatkuvasti päänvaivaa, tänäänkin jännitteet putoili tuone 9v tienoille kun vähän vinssaili, vinssissä ei ole sitäkään vähää voimaa mitä tossa vanhassa nyt yleensäkkään on jäljellä ja aina saa olla pyytelemässä lisävirtaa jos vähäkin kauemmin ajelee, ei nimittäin saa käymään jos menee sammuttaan, startti pyörittää kyllä monesti aika hyvin, pannu ei vaan lähde tulille ennekuin laittaa kaapelit kiinni toiseen autoon, ja silloin yleensä pamahtaa heti käymään, henkimaailman asioita. ei tiedä kestääkö laturi tommosta rääkkiä kovinkaan hyvin. uudet akut(2 x95ah) on jo ostettuna, ne ei vain jostain syystä tunnu itsellään löytävän tietä tuonne kyytiin.

ohjaus on kyllä harmillisen huonosti pelaavaa sorttia, jos se sattuu oleen halukas kääntyyn johonkinpäin ilman että remmit luistaa, niin silloin on tietysti keula johonkinpäin joustaneena ja lyhyestä ohjausvarresta johtuen kaikki kääntövara jo käytetty, joten suoraan on mentävä kunnes akseli palaa vaakaan. tuolla saattais olla jotain ratkaisua asiaan, mutta osa osista täytyis kuiteskin keriitä tekeen itse, tuntuu vaan työt ja harrastukset haittaavan harrastustoimintaa.

painoa ei tunnu saavan muuta lisää, tulee hilattua aina vaan lisää kaikkia kikottimia ja kapineita mitä luulee tarvivansa, täytyis varmaan alottaa laihdutuskuuri ton kanssa, vaikka koko korin vaihtais kuituiseen se on siltikin aika tonnikeiju... ja kun ne kuituosat on niin perkeleen arvokkaita.

jos vaan laittais noi akselit, minin moottorin ja polkupyörän rungon olis luultavasti tarpeeksi kevyt ja ja tehokas voimansiirto siihen koriin, eikä olisi vielä kellään semmosta....


mikään ei ole ikuista, mutta kestäisivät nyt edes järkevää käyttöä prkl...
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
L-200:sen ropaamista/joustoja Lavamitsu Tekniikka & Jutustelu 74 11.08.2008 19:47


Sivu luotu: 08:35 (GMT +2).