![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Mitkä ovat trussit?
Jep, tuo patrollin etuperä aiheuttaa eniten pään vaivaa. Ajattelin just tuollaista paineastian puolikasta, mutta irrotettavaa. Perän koteloon hitsaisi kierteytetyn vastakappaleen ja siihen pulttaisi paineastian puolikkaan kiinni. Vai olisiko parempi tehdä etuperän kansi suoraan paksusta raudasta? Hitsauksen jälkeen vain oikaisukoneistaa tiivistepinnan ja kiinnittää alkuperäisillä pulteilla. Joissakin kuvissa olen nähnyt pelkät pitkittäiset lattaraudat perän alla. Toimiiko ne lähinnä kulutuspaloina ja parantavat liukumista kivien päällä. Millaisissa tilanteissa olette saaneet akseliputken taipumaan ja mihin suuntaan? Se on varmaa, että liika hitsaaminen vääntelee paikkoja. Siksi koitan optimoida vahvikkeiden määrän. Onko kukaan siirtänyt öljypropun paikkaa? Jos sen suojaa esim. putkella, tökkii se jokapaikkaan. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
akseleiden leveyksiä? | jv | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 17.10.2007 22:10 |
410 laatikon räjäytyskuva ja siirtäjän vahvistus? | TommyS | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 27.02.2007 19:01 |
ohjaus varsien suojaus/vahvistus | boozer | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 30.09.2006 11:47 |
Jäykkien akseleiden pomppimisongelma? | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 20.01.2004 16:10 | |
akseleiden vaihto | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 24.09.2003 14:46 |