Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #5  
Vanha 14.11.2007, 19:45
IsoA IsoA ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 10.12.04
Sijainti: Laukaa, Finland.
Viestit: 219
Perusasetus

Mitkä ovat trussit?

Jep, tuo patrollin etuperä aiheuttaa eniten pään vaivaa.
Ajattelin just tuollaista paineastian puolikasta, mutta irrotettavaa.
Perän koteloon hitsaisi kierteytetyn vastakappaleen ja siihen pulttaisi paineastian puolikkaan kiinni. Vai olisiko parempi tehdä etuperän kansi suoraan paksusta raudasta? Hitsauksen jälkeen
vain oikaisukoneistaa tiivistepinnan ja kiinnittää alkuperäisillä pulteilla.

Joissakin kuvissa olen nähnyt pelkät pitkittäiset lattaraudat perän alla. Toimiiko
ne lähinnä kulutuspaloina ja parantavat liukumista kivien päällä.

Millaisissa tilanteissa olette saaneet akseliputken taipumaan ja mihin suuntaan?
Se on varmaa, että liika hitsaaminen vääntelee paikkoja. Siksi koitan optimoida
vahvikkeiden määrän.

Onko kukaan siirtänyt öljypropun paikkaa? Jos sen suojaa esim. putkella, tökkii se
jokapaikkaan.



Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
akseleiden leveyksiä? jv Tekniikka & Jutustelu 4 17.10.2007 22:10
410 laatikon räjäytyskuva ja siirtäjän vahvistus? TommyS Tekniikka & Jutustelu 4 27.02.2007 19:01
ohjaus varsien suojaus/vahvistus boozer Tekniikka & Jutustelu 13 30.09.2006 11:47
Jäykkien akseleiden pomppimisongelma? Tekniikka & Jutustelu 15 20.01.2004 16:10
akseleiden vaihto Tekniikka & Jutustelu 0 24.09.2003 14:46


Sivu luotu: 05:40 (GMT +2).