![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Hieman aihetta sivuten: Eli äskeisestä viestistä ymmartäen kierroslukuanturi sijaitsee ruiskupumpussa. Mulla oireilee kierroslukumittari kylmällä koneella siten että mittarin mukaan koneessa
on vain 400 rpm vaikka todellisuudessa siinä on noin 800-900rpm. Oiskohan kyseessa hapettuneet liittimet mut mites se muka vaikuttaa kun kone on lämmin. Silloin kierroslukumittari näyttää oikein.?? Onko kierroslukuanturin toimintaperiaate sama kuin vanhemmissa cruisereissa jossa on vauhtipyörässä mangeetti? |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
HDJ80:Sen syöttö | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 19.03.2008 16:25 | |
O: Vararengas hdj80 | puuhapate | O/M/V Renkaat ja vanteet | 3 | 18.10.2007 21:58 |
HDJ80 takaiskarit | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 31.08.2006 12:39 | |
M: HDJ80 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 22.08.2006 08:12 | |
HDJ80 | Gary Grand | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 27.03.2005 23:21 |