Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 12.11.2007, 20:37
Killer-Wo:n Avatar
Killer-Wo Killer-Wo ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.01.04
Sijainti: Kemi, Finland.
Viestit: 1.652
Perusasetus

Hieman aihetta sivuten: Eli äskeisestä viestistä ymmartäen kierroslukuanturi sijaitsee ruiskupumpussa. Mulla oireilee kierroslukumittari kylmällä koneella siten että mittarin mukaan koneessa
on vain 400 rpm vaikka todellisuudessa siinä on noin 800-900rpm. Oiskohan kyseessa hapettuneet liittimet mut mites se muka vaikuttaa kun kone on lämmin. Silloin kierroslukumittari näyttää oikein.?? Onko kierroslukuanturin toimintaperiaate sama kuin vanhemmissa cruisereissa jossa on vauhtipyörässä mangeetti?

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
HDJ80:Sen syöttö Tekniikka & Jutustelu 4 19.03.2008 16:25
O: Vararengas hdj80 puuhapate O/M/V Renkaat ja vanteet 3 18.10.2007 21:58
HDJ80 takaiskarit Tekniikka & Jutustelu 0 31.08.2006 12:39
M: HDJ80 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 22.08.2006 08:12
HDJ80 Gary Grand Tekniikka & Jutustelu 16 27.03.2005 23:21


Sivu luotu: 07:44 (GMT +2).