Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 05.11.2007, 12:46
Ahosensetä:n Avatar
Ahosensetä Ahosensetä ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 01.10.04
Sijainti: Marttila, Finland.
Viestit: 4.066
Perusasetus

Tiedän yhden, ahdot muistaakseni jotain 0.6 br.

Mun mielestä ei kannata kolmella runkolaakerilla olevaan koneeseen, kampiakseli on muutenkin kovilla. Uudempaan viidellä pukilla olevaan voisi harkita. Santana muuten teki ensimmäisen ahdetun tuotanto-Land Roverin tehdasta ennen, jus 2 ja varttisesta koneesta.

Mikän tehokkaampi kone ei pulttaa suoraan vanhan koneen paikalle. Helpoimmalla pääsee Defen 2.5TD-koneen kanssa.
http://www.offroadpaja.fi/Projektit/Moottorivaihdot.htm

6-sylinterisen etujarruilla pääsee jo vähän isompin tehoihin.


T, Antti
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
BJ40 AHTAMINEN jaska77 Tekniikka & Jutustelu 76 26.07.2007 09:50
Suzukin ahtaminen salpa Tekniikka & Jutustelu 18 24.03.2007 20:50
-83 hiluxin ahtaminen osatauno Tekniikka & Jutustelu 4 13.10.2006 21:27
patrollin ahtaminen!! Tekniikka & Jutustelu 10 27.02.2006 21:51
uazin ahtaminen uakkeri Tekniikka & Jutustelu 1 16.05.2005 17:22


Sivu luotu: 06:19 (GMT +2).