Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 27.10.2007, 17:09
JiiPee JiiPee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 13.08.03
Sijainti: Janakkala
Viestit: 6.412
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Tästä sisuustuneena olemme päättäneet kokeilla originaaliluokkaaa jossa edes ajovalo ei voi mennä pimeäksi
Tätä Joukan väitettä en voi allekirjoittaa <img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle> mutta kokemushan se on keskeytys orggiksessakin, ei tosin tunnelmaltaan kovin orgastinen sekään, enempi semmoinen coitus interruptus tulee mieleen näin jälkeenpäin muistellessa... <img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle>


Offipalsta.com - sinne ne webwheelerit menneet on


Edited by - JiiPee on 27/10/2007 18:13:21
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M:BJ.n uudet jarrukengät eteen ja taakse kares O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 5 20.04.2008 21:58
m:kytket. lukot eteen(varattu) ja taakse(myyty) toyota4x4 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 04.06.2007 22:09
O: LJ70 4.88 välitys taakse ja muuta sälää eteen. H_Nietu O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 31.07.2006 20:40
vinssi eteen vai taaksepäin upi7 Tekniikka & Jutustelu 30 30.11.2005 15:59
O: VINSSI + SUZUKI 413 seen LUKOT eteen / taakse O/M/V Muut 1 29.09.2005 05:33


Sivu luotu: 09:52 (GMT +2).