Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 27.10.2007, 04:06
Ahosensetä:n Avatar
Ahosensetä Ahosensetä ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 01.10.04
Sijainti: Marttila, Finland.
Viestit: 4.066
Perusasetus

Lainaus:
quote:Kun sellaisen laittaa saa kokonaan uuden perämurikan, ei puoli miljoonaa ajettua väljää murikkaa.
Tosin se puoli miljoonaa ajettu välitys jää sinne.

Lainaus:
quote:Mites esimerkiksi G-Mersun akselin lukot,onko millaiset rakenteeltaan?
Mersussa lukkoholkki myös vetarin päällä. Halosen Kimmo osa kertoa paremmin näiden kestävyydestä ARB:n lukkoja Defesseä ei Kimmokaan ole saanut rikki.

Lainaus:
quote:Oma tuntuma on että ARB:in lukko kytkeytyy ja irtoaa herkemmin kuin vetarin tasauspyörästöön ulkopuolelta kytkevä lukkomalli (Toyota).
Samaa mieltä. Myös KAM:in lukko (holkki taas vetarilla) on hiukan hitaampi kytkeytymään kuin ARB.

ARB:ssä on vielä se lisäetu, että murikka on melko suljettu ja jos se kuitenkin porsii, niin romut jäävät murikan sisään eivätkä yleensä riko välitystä.


T, Antti

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Dieselit: hj ja patrol vertailua tikpe Tekniikka & Jutustelu 5 18.07.2007 00:16
160:n Patrollin korkeus!Vertailua tarvittaisiin.. makkus Tekniikka & Jutustelu 0 16.08.2006 11:44
suamalaisten omat projektit offroad psychobilly Tekniikka & Jutustelu 27 25.09.2005 14:58
Omat osiot härveleille Ex_inkkari Tekniikka & Jutustelu 14 14.03.2005 10:36
Mikko Alatalon Omat Sivut Lars Mikko Alatalo Fanclub 0 05.07.2002 12:10


Sivu luotu: 10:55 (GMT +2).