Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #31  
Vanha 10.10.2007, 19:00
Eskimo Eskimo ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.10.03
Sijainti: Kajjjaani, .
Viestit: 3.320
Perusasetus

Lainaus:
quote:

Volvon diisseli koneista ei löydy sopivaa, kun niistä vanhemmista kuutosista suuritehoisin (tdic) on vain suurinpiirtein samantehoinen tuon b30sen kans, ja se nykyinen viitoskone jota käytetään esim. V70 olis kyllä muuten, mutta sen elektroniikan kans voi tulla isoja ongelmia asennellessa?

Volkkarin 2.5 TDi pataa löytyy 850/x70/S80 volvojen nokalta 2000 vuoteen asti.
Käsittääkseni siinä ECU puoli ei ole vielä älyttömän monimutkainen. Toki sähkökaasu jo on jne mutta turbo (kkk k14-2 muistaakseni) lienee maasturikäyttöön suurin ropleema.
Pannussa ei nimittäin tapahdu alle 1800 rpm yhtään mitään.

Transporterin nokalla on sama kone mutta jollain garretin hyrrällä ja 30 heppaa pienemmällä virityksellä eli se voisi olla jo parempi vaihtoehto.


____________________________________
"Japsit tekee maasturit, Jenkit niihin renkaat"

- eskimo

OffRoad Kainuu ry.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O: Sähköflekti C303:een uaz O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 7 18.08.2006 07:33
C303 venttiilinvälyksiä? jakenbj Tekniikka & Jutustelu 5 09.07.2006 21:19
c303 rattilukko?? ToHo Tekniikka & Jutustelu 4 07.07.2006 08:01
Nettiauton C303... pee Tekniikka & Jutustelu 5 25.03.2006 15:06
c303 öljyt ? Tekniikka & Jutustelu 1 23.03.2006 23:06


Sivu luotu: 05:54 (GMT +2).