![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#8
|
|||
|
|||
![]()
mun mielestä kannattaa korottaa, koska et varmaan pysty ajamaan edes katukiven yli ettei renkaat raavi lokariin 33" pyörillä. ja antaa samalla maastossa vähän enemmän varaa halmoihin. ainakaan mun pajerossa ei tule runkoa juurikaan näkyviin muualta kun lokareiden sisältä. senkin pystyy kätevästi hoitamaan kumimatolla, tulee ihan siisti asennus. puskurit pitää tietty rakentaa uusiks korotuksen jälkeen. mut kannatan korotusta alkaa pajerokin ees vähän näyttämään maasturilta korotuksen ja 33" jälkeen.
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kierrejousillisen pajeron korotus | kallekoo | Tekniikka & Jutustelu | 28 | 02.01.2010 02:31 |
Pajeron korotus | Kantonen | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 26.09.2005 19:41 |
pajeron korotus ? | Tekniikka & Jutustelu | 33 | 14.08.2005 21:34 | |
Pajeron korotus? | Teppo2 | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 13.12.2004 14:44 |
Pajeron korotus ??? | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 14.05.2003 14:35 |