Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 09.10.2007, 21:31
mofasa mofasa ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 09.10.07
Viestit: 2
Perusasetus

mun mielestä kannattaa korottaa, koska et varmaan pysty ajamaan edes katukiven yli ettei renkaat raavi lokariin 33" pyörillä. ja antaa samalla maastossa vähän enemmän varaa halmoihin. ainakaan mun pajerossa ei tule runkoa juurikaan näkyviin muualta kun lokareiden sisältä. senkin pystyy kätevästi hoitamaan kumimatolla, tulee ihan siisti asennus. puskurit pitää tietty rakentaa uusiks korotuksen jälkeen. mut kannatan korotusta alkaa pajerokin ees vähän näyttämään maasturilta korotuksen ja 33" jälkeen.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kierrejousillisen pajeron korotus kallekoo Tekniikka & Jutustelu 28 02.01.2010 02:31
Pajeron korotus Kantonen Tekniikka & Jutustelu 6 26.09.2005 19:41
pajeron korotus ? Tekniikka & Jutustelu 33 14.08.2005 21:34
Pajeron korotus? Teppo2 Tekniikka & Jutustelu 4 13.12.2004 14:44
Pajeron korotus ??? Tekniikka & Jutustelu 0 14.05.2003 14:35


Sivu luotu: 19:53 (GMT +2).