Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Tekniikka & Jutustelu (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=150)
-   -   Pajeron korotus ym. (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=36736)

tdic-89 07.10.2007 19:30

Pajeron korotus ym.

Pitäis saada pajeroon 33" all terrainit alle. kertosko joku tartteeko mitä kaikkee seikkoja ottaa huomioon kun ajattelin nostaa koria rungolta?, ja kui paljo tarttee et 33" rinkelit mahtuu pyörii?. entäs sitten jousituksen korotus, kuin pitkät riiput pystyy pistää jos vetää keulan ylös vääntötanko juosilla, kun auton pitäs pysyy vielä niin ettei se perse keulaan nähden ois korkeemmalla/toistepäi

lavanelikko 07.10.2007 19:46

Aiheesta on nippukaupalla keskustelua jo aiemminkin. Kirjoitapa hakukentään esim. paje korotus, niin johan ryhtyy löytymään. Samoin löytyy keskustelua myöskin www.mitsubishiclubfinland.com sivuilla samoin haulla...

l-200 4X4 2.5Td -96

joojoomies 08.10.2007 07:25

Ei tarvi välttämättä korottaa jousitusta aikä koria mulla mahtu 33 set vanhaan pajeroon ilman korotuksia hieman raapi monttuun ajaessa lokarin kaareen kiinni.

-pajero- 08.10.2007 21:35

mahtuu pyörimään ilman korotusta ja hienompi kun jos koppaa nostat ni sit tulee runkonäkyvii. tää on vaa mun mielipide.

Kelaperse 08.10.2007 22:00

ja se runko ei ole todellakan kyllä kaunista katseltavaa ruosteenraiskauksineen...

----------------------------------------------------
Antaako ajokunto aiheen ajaa aamulla? Alkoholi poistuu verestäsi hitaasti. Yleensä hitaammin kuin luulet. Arvioi oikein ajokuntosi, jos aiot ajaa.
----
www.students.tut.fi/~koivune3/index.html

tdic-89 09.10.2007 10:00

joop, elikäs eile kävin pultit ja jääkiekot ostamamassa, renkulit / valssit tilattu, allterrainit ja dotzin kromi peltsarit :P

-pajero- 09.10.2007 18:08

tarkotin et hienonmpi kun ei nosta koppaa, vahingos kirjotin väärin

mofasa 09.10.2007 21:31

mun mielestä kannattaa korottaa, koska et varmaan pysty ajamaan edes katukiven yli ettei renkaat raavi lokariin 33" pyörillä. ja antaa samalla maastossa vähän enemmän varaa halmoihin. ainakaan mun pajerossa ei tule runkoa juurikaan näkyviin muualta kun lokareiden sisältä. senkin pystyy kätevästi hoitamaan kumimatolla, tulee ihan siisti asennus. puskurit pitää tietty rakentaa uusiks korotuksen jälkeen. mut kannatan korotusta alkaa pajerokin ees vähän näyttämään maasturilta korotuksen ja 33" jälkeen.

-pajero- 10.10.2007 17:50

mulla omas näkyy reilusti 60mm korotuksen jälkeen, ihme jos ei muil näy.

tdic-89 13.10.2007 13:53

joo kyl se runko pikkuse paistaa sieltä korin alta mut eise mitää meinaa, oha tuo paljo miehekkäämmän näkönen nytte, puskurit vielä pitäis modata vähä istuvammaks, eestä ei nyt niin hirveen kauheen näkönen mut perässä ilkee rako korin ja puskurin välissä. joo ja 50mm tuli jääkiekoilla nostettua, eikä mitään onkelmaa, käsärin vaijerin kiinnikkeet piti löysätä vaihekepin kehyksen otin pois, sillekkin pitäis keksii joku kikka kun kehys paikallaan ei 2, 4 ja pakki ei pysy päällä. muuten nous tosi nätisti. noh nyt tässä odotellessa all terraineja alle :)

Edited by - tdic-89 on 13/10/2007 14:54:23

-pajero- 13.10.2007 19:29

leikkaa sielt juurest niit kumii pois et sinne tulee tilaa ettei oo painalluksissa kun on vaihe pääl, mettäs ne ei ees mee päälle kun auto on kallellaaa.

Sivu luotu: 08:01 (GMT +2).