Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 11.10.2007, 16:41
Masai Masai ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 08.11.05
Sijainti: Laukaa, Finland.
Viestit: 569
Perusasetus

Nyt mää haluan kysyä että kuinka paljon pitää olla offi autossa sitä sisään joustoa. Eikö tärkeämpää olisi se ulosjousto.

Jos meinaa tehä sellaisen auton mikä pysyy pystyssä kaltoissa paikoissa niin mahdollisimman matala. Mavaraa kannattaa kasvattaa isommilla pyörillä.

Mulla on omassa hiluksissa omen pakat edessä ja takana on vallilantakomon vehkeet. Iskareihin kannattaa panostaa, minusta ne on melkein jousia tärkeemmät kapistukset.


Tuota ylempää kuvaa kun kattelee niin eikös tuossa ole joustoa jo tarpeeksi. Edessä jos olisi pidempi iskari niin saattaisi löytyä lisääkin tuota juustoo.


Edited by - Masai on 11/10/2007 17:43:43
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
m:jäykkä akseli hiluskin osaa psychobilly O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 14 25.07.2007 23:00
Jäykkä etuakseli Runneriin? -Jussi- Tekniikka & Jutustelu 11 26.01.2006 22:45
renkku keula hiluun jäykkä akseli ja välitykset ?? hiluman Tekniikka & Jutustelu 18 25.11.2005 12:56
jäykkä akseli hilun ulosotto? psychobilly Tekniikka & Jutustelu 4 30.10.2005 23:42
Jäykkä kaasupoljin. nepa Vuosimallit 1984-1996 0 07.10.2002 10:30


Sivu luotu: 12:19 (GMT +2).