![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Dieselin laatikko on kestävämpi, ja muistaakseni ne eivät ole vaihtokelpoisia. Jarrut on mun mielestä samat. Itse en moiseen vaihtoon alkaisi kevyin perustein - vaihda mieluummin koko auto LJ:seen jos dieseliä haluat. Suositus voi olla toinen jos olet rakennellut autoa paljon etkä halua "heittää työtä hukkaan".
Huoltoautoksi saa, työkoneeksi ei. /* Life Begins at 35" */ |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| M: Jeepin rellun dieseliin | JAMANT | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 11.01.2008 13:55 |
| Dieseliin väriainetta | Juniori83 | Chit-Chat | 40 | 25.02.2007 12:00 |
| Suodattimet dieseliin | jappe | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 17.12.2006 18:32 |
| Kaasusuihkutus Dieseliin | kivinen | Tekniikka & Jutustelu | 34 | 25.05.2006 17:15 |
| Nissan king cap D21 bensasta diisseliksi? | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 19.09.2005 19:15 | |