Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 09.09.2007, 09:18
offroadjouni:n Avatar
offroadjouni offroadjouni ei ole kirjautuneena
Super Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.06.02
Sijainti: Kirkkonummi
Viestit: 6.499
Perusasetus

Dieselin laatikko on kestävämpi, ja muistaakseni ne eivät ole vaihtokelpoisia. Jarrut on mun mielestä samat. Itse en moiseen vaihtoon alkaisi kevyin perustein - vaihda mieluummin koko auto LJ:seen jos dieseliä haluat. Suositus voi olla toinen jos olet rakennellut autoa paljon etkä halua "heittää työtä hukkaan".

Huoltoautoksi saa, työkoneeksi ei.

/* Life Begins at 35" */
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: Jeepin rellun dieseliin JAMANT O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 11.01.2008 13:55
Dieseliin väriainetta Juniori83 Chit-Chat 40 25.02.2007 12:00
Suodattimet dieseliin jappe Tekniikka & Jutustelu 15 17.12.2006 18:32
Kaasusuihkutus Dieseliin kivinen Tekniikka & Jutustelu 34 25.05.2006 17:15
Nissan king cap D21 bensasta diisseliksi? Tekniikka & Jutustelu 3 19.09.2005 19:15


Sivu luotu: 11:22 (GMT +2).