![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#16
|
||||
|
||||
![]()
Ei mun tarvinut sitä ohjausakselia jatkaa kun korotin 3" king cabbia, auton vm 97. Kaverilla oli joku 86 tai sinnepäin eikä siinäkään oltu sitä mitenkään jatkettu. Korotusta kun tein niin käsijarrun vaijerit meni tiukille säädöllä hyvä, tankin letku piti jatkaa, syyläri laskea, ohjaustehostimen letkut piti jatkaa säiliön kyljestä, vaihdekeppien ympäriltä palaa pois, jarruputkien kiemuroita löysäillä ja rungolta irroitella jarruputkien kiinnikkeitä ja jatkaa niitä, takavalojen piuhat vai vetokoukun piuhat oli kans aika kireellä mut toimi hyvin. Tommoset tuli mieleen ja päivän hommahan se oli.
Paljon on vähän vai toisinpäin? |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hilux -93 korinkorotus | Maasturiprojektit | 2 | 09.07.2007 21:59 | |
HJ:n korinkorotus ongelma | juhasiren | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 29.01.2007 21:52 |
Jeepin korinkorotus | Ex_inkkari | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 22.05.2006 07:15 |
Blazer korinkorotus | Blaaseri | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 23.10.2005 11:50 |
blazer korinkorotus | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 29.03.2005 16:29 |