Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #16  
Vanha 06.09.2007, 18:45
jansku:n Avatar
jansku jansku ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 16.11.03
Sijainti: Ylöjärvi, Finland.
Viestit: 212
Perusasetus

Ei mun tarvinut sitä ohjausakselia jatkaa kun korotin 3" king cabbia, auton vm 97. Kaverilla oli joku 86 tai sinnepäin eikä siinäkään oltu sitä mitenkään jatkettu. Korotusta kun tein niin käsijarrun vaijerit meni tiukille säädöllä hyvä, tankin letku piti jatkaa, syyläri laskea, ohjaustehostimen letkut piti jatkaa säiliön kyljestä, vaihdekeppien ympäriltä palaa pois, jarruputkien kiemuroita löysäillä ja rungolta irroitella jarruputkien kiinnikkeitä ja jatkaa niitä, takavalojen piuhat vai vetokoukun piuhat oli kans aika kireellä mut toimi hyvin. Tommoset tuli mieleen ja päivän hommahan se oli.

Paljon on vähän vai toisinpäin?
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Hilux -93 korinkorotus Maasturiprojektit 2 09.07.2007 21:59
HJ:n korinkorotus ongelma juhasiren Tekniikka & Jutustelu 7 29.01.2007 21:52
Jeepin korinkorotus Ex_inkkari Tekniikka & Jutustelu 3 22.05.2006 07:15
Blazer korinkorotus Blaaseri Tekniikka & Jutustelu 13 23.10.2005 11:50
blazer korinkorotus Tekniikka & Jutustelu 4 29.03.2005 16:29


Sivu luotu: 19:24 (GMT +2).