![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Tottakai pitää ottaa Jimny rajoitteet huomioon. Lähinnä vain ajattelin että kuinka paljon noi "ajo-ominaisuudet" huononee korotuksen myötä. Kulutus arvot kylläkin tuntuu yllättävänkin isoilta verrattuna tehdas arvoihin. Taitaa olla tuo raw:n Jimny tuota vanhempaa mallia missä ei ollut vielä VVT-I tekniikkaa? Näyttäs noi ihan uusien Jimnyjen kulutus arvot olevan 0,5 litraa pienempiä ja 0-100 arvot muutamia sekuntteja parempia kuin noissa vanhoissa yksilöissä.
"...Oon mä tosta ennekin menny..." VARO! Saatan poistua tieltä! |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Jimnystä OFFI-kone | raw | Linkit | 0 | 08.09.2007 18:24 |
M:Hj-60 kilvetön offipeli | jampeli | O/M/V Ajoneuvot | 10 | 01.04.2007 19:22 |
Kokemuksia automaatti-Suzuki Jimnystä? | Tapsa | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 15.05.2006 23:50 |
Tosimiesten offipeli | Linkit | 1 | 15.11.2005 19:32 | |
Kokemuksia Suzuki Jimnystä | Tapsa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 04.01.2004 10:16 |