Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 05.08.2007, 12:17
Racingrabbit:n Avatar
Racingrabbit Racingrabbit ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 27.01.04
Sijainti: Sastamala
Viestit: 4.016
Perusasetus

En halua ottaa kantaa näiden kahden herrasmiehen keskinäiseen keskusteluun,mutta Trialin kilpailijana haluaisin kommentoida hieman lajin tulevaisuudesta.

Toivon että Suomessa siirryttäisiin pikimmiten kokonaan yhtenäisiin Euroopan sääntöihin pistelaskennan osalta.
Tälle vuodelle muutettiin sääntöjä peruutusvirhepisteiden osalta Standard,Harraste ja Modified luokissa.Lyhyt akselivälisten autojen kohdalla pisteytys (6) ei oikein ole suhteessa jakson maksimi virhepiste määrään (20).

Euroopan säännöissä jaksolta on mahdollista saada 300 virhepistettä (5 porttia + maali) jolloin yhdellä tai kahdella peruutuksella ei ole niin suurta merkitystä.Tärkeintä on suorittaa hyväksytysti kaikki portit ja selviytyä maaliin.
Norjassa ajettiin Jamboreessa kolmen portin + maali jaksoja (200 pistettä) ja sekin voisi toimia Suomessa siirtymäajalla,koska radat on ahtaita ja viiden portin jaksoja on hankala niihin saada.

Ihmettelen Mylliksen kommenttia "ihmeellisemmiksi käyviä trial –sääntöjen" suhteen?
Mikä niissä säännöissä niin ihmeellistä on,että lajia pitää siksi mustamaalata?

Ja Turusen seuraajaksi suosittelen myös LaaLaa:ta jos vaan herra on käytettävissä/kiinostunut virkaan.


Edited by - Racingrabbit on 05/08/2007 13:21:25
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 15:55 (GMT +2).