![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#28
|
||||
|
||||
![]()
Niin kyllä se vääntösauvojen poikkituki on otettava pois. Muutoin ei laatikko pääse tarpeeksi alas jotta se tippuisi paikaltaan. Jos värkki on enempi offikäytössä (eli kytkin/laatikkoremppaa useammin tiedossa) kannattaa tuo poikkipalkki katkaista ja rakentaa siihen pulttiliitokset. Tällöin ei jousia tarvitse jatkossa laukaista vaan keskeltä saa tuen pois. Jos auto ei ole pukkien varassa rungosta niin laita alatukivarsien ja rungon väliin puupalikat että ei keula valu liian alas jousien irroituksessa.
-"Miten kaavas mopolla piäsöö..?"- |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
--Ostetaan--Nissan KinGapin vaihdelaatikko | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 27.03.2007 13:18 | |
Nissan Kingcap -83 vaihdelaatikko | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 14.03.2007 21:04 | |
O: Nissan king cap vaihdelaatikko | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 13.03.2007 10:48 | |
M Nissan King cab 4x4 | ISO-A | O/M/V Ajoneuvot | 13 | 06.02.2007 10:14 |
O: Nissan King cap 4WD vaihdelaatikko | Samppa | O/M/V Muut | 0 | 08.01.2005 19:36 |