Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #28  
Vanha 29.07.2007, 16:22
tikpe:n Avatar
tikpe tikpe ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.07.04
Sijainti: Pöljä, Finland.
Viestit: 179
Perusasetus

Niin kyllä se vääntösauvojen poikkituki on otettava pois. Muutoin ei laatikko pääse tarpeeksi alas jotta se tippuisi paikaltaan. Jos värkki on enempi offikäytössä (eli kytkin/laatikkoremppaa useammin tiedossa) kannattaa tuo poikkipalkki katkaista ja rakentaa siihen pulttiliitokset. Tällöin ei jousia tarvitse jatkossa laukaista vaan keskeltä saa tuen pois. Jos auto ei ole pukkien varassa rungosta niin laita alatukivarsien ja rungon väliin puupalikat että ei keula valu liian alas jousien irroituksessa.

-"Miten kaavas mopolla piäsöö..?"-
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
--Ostetaan--Nissan KinGapin vaihdelaatikko O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 27.03.2007 13:18
Nissan Kingcap -83 vaihdelaatikko Tekniikka & Jutustelu 1 14.03.2007 21:04
O: Nissan king cap vaihdelaatikko O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 13.03.2007 10:48
M Nissan King cab 4x4 ISO-A O/M/V Ajoneuvot 13 06.02.2007 10:14
O: Nissan King cap 4WD vaihdelaatikko Samppa O/M/V Muut 0 08.01.2005 19:36


Sivu luotu: 12:51 (GMT +2).