![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]()
Minulla on mennyt perään pari kertaa vettä (Dana35 ja Dana44). Kun perä on lämmin ja uppoaa äkisti kylmään veteen, syntyy alipaine. Jos huohotin ei ehdi antaa ilmaa tarpeaksi nopeasti, perä imaisee vettä stefojen kautta. Tietenkin huohotinkin voi olla veden alla. Tämän olen syyksi pähkäillyt. Eilen asensin uudet pitkät huohotinletkut ja paineensäätimen. Saan halutun paineen asetettua periin. Perät eivät vuoda ilmaa ulos kun auto on paikallaan. Ajossa tilanne voi olla toinen. Luulen 0.2 baria olevan ok. Vastaa painetta 2 m syvyydessä. Kaikki osat ja letkut maksoi jotain 85 egee.
Itse olen öljyt vaihtanyt heti kun värimuutoksen olen huomannut. Toivottavasti nyt pelittää. Just do it! |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
HJ:n perässä outo ääni vaihteeksi | samid | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 02.02.2009 15:04 |
mikä kierre b&w t14 laatikon perässä | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 20.12.2007 14:51 | |
saako tällasta kiskoa perässä? | lepoantti | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 10.06.2006 21:35 |
Autolla ensin ja jalan perässä | MK | Chit-Chat | 1 | 04.03.2006 11:03 |
mikä susnan perässä ääntelee | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 20.01.2004 20:29 |