![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#8
|
||||
|
||||
![]()
se kun alkoi ihan yhtäkkiä luistamaan ja luisti sen jälkeenkin koko ajan kun hiukan vaan kaasua laittoi, ennen ei ole lainkaan luistanut. asetelmassa oli leima 50 2002 joka ilmeisesti meinaa viikko ja vuosi joten ei kovin vanhakaan ole...
voiko asetelma noin ihan yhtäkkiä väsähtää? onkohan kukaan koskaan mitannut että missä kohdassa asetelmalla on suurin puristus voima? saabin asetelmia joku joskus mittaili ja asetelmaa hiukan nostamalla oli suurin puristus... ------------------------- datsun patrol -83 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Outo vika Patrollissa | RankkaAnkka | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 17.03.2008 19:56 |
patrollin kytkin vapari ja turbo | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 13.04.2006 18:37 | |
M:Nissan/Datsun patrollin uusia kytkin levyjä | tapsa4x4 | O/M/V Muut | 7 | 30.12.2005 14:52 |
Patrolissa outo sähkö(?) vika | VonLeka | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 08.11.2005 23:17 |
Patrollin kytkin | amppa | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 24.05.2005 20:00 |