Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 11.07.2007, 20:32
Arpe:n Avatar
Arpe Arpe ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 16.12.05
Sijainti: Lappeenranta. Finland.
Viestit: 1.117
Perusasetus

Täst on varmaa kymmenen vuotta ku korotettii yhtä king kappia kolmen tuuman korinkorotussarjalla. Muistaakseni suurimmat modaushommelit oli rattiakselin sepittämisessä. Silloisessa korotussarjassa oli osat akselin muutokseen,mitkä ei tietty kyseisen auton simpukkaan sattunu..meni hitsailuhommiks.
Muuten ei mitään sen suurempaa ongelmaa ollut,paitsi ne normaalit: tuulitunneli piti jättää pois tai sit ois pitäny laskee jäähdyttäjää alemmas. Vaihdekeppien reikiä piti muistaaksee hiukan laikkailla isommiks. Polttoainetankin täyttöputki jatkaa?? yms jarruputkien ja sähköjohtojen uudelleen asemointia...


Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Hilux -93 korinkorotus Maasturiprojektit 2 09.07.2007 21:59
HJ:n korinkorotus ongelma juhasiren Tekniikka & Jutustelu 7 29.01.2007 21:52
Jeepin korinkorotus Ex_inkkari Tekniikka & Jutustelu 3 22.05.2006 07:15
Blazer korinkorotus Blaaseri Tekniikka & Jutustelu 13 23.10.2005 11:50
blazer korinkorotus Tekniikka & Jutustelu 4 29.03.2005 16:29


Sivu luotu: 05:37 (GMT +2).