Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #14  
Vanha 09.07.2007, 08:05
HeikkiH:n Avatar
HeikkiH HeikkiH ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: Lappeenranta
Viestit: 3.613
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Mulla on pontiacissa pikkusen turhan hyvin ottavat takajarrut, niin minkalainen venttiili olis helppo asentaa?
Joku kuormaventtiili henkilöautosta?
Takana on rummut, eli paine pitäisi saada alennettua, mutta kun jarrupoljin vapautetaan, pitäisi paineen päästä takapiiristä pois.

Eikä haittaisi, jos paineensäätimen saisi toimimaan samalla line-blockkina. Säästäisi takajarruja kuminpoltossa.
Ennen kuin tekee mitään muutoksia jarrujärjestelmään, kannattaa tarkistaa että takajarrut on kunnossa ja säädöissään. Esimerkiksi mulla on todella hätäiset takajarrut Dodgessa, ja kun asiaa tutkin niin siellä on napojen stefat laskenu öljyä jarrukengille.

Ja kuten Matti jo sanoi, säädin ei saa olla säädettavissä ajon aikana, ts sen pitää olla esimerkiksi alkuperäisen proportionaali venttiilin jälkeen rungossa/moottoritilassa. Mutta tosiaan kannattaa tarkistaa että ne rummut on kunnossa.

Heikki H.

FJDC
Montenegros #21
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Saako jarrupaineen säädintä siirtää? päne Tekniikka & Jutustelu 2 21.02.2008 20:55
O:Jarrupaineen säädin Killer-Wo O/M/V Muut 20 04.10.2004 11:13


Sivu luotu: 08:27 (GMT +2).