Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #21  
Vanha 02.07.2007, 19:39
mikkohen mikkohen ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 24.05.06
Sijainti: Suomussalmi Finland.
Viestit: 209
Perusasetus

Jatketaan sitten tännekin topiikkiin...

Nyt tuli sitten itelläkin tuo hyrrä asennettua. Vielä hakee pientä säätöä ahtojen ja syöttöjen kanssa. Tehonmittaus aika tilattu ja sitten ollaan taas hieman viisaampia.

Pakoputkistokin tuli uusittua 2,5 tuumaiseksi ja päättyväksi apparin puolelle takarenkaan eteen. Tuli vissiin vahingossa mitoitettua oikein, kun ainakaan pakopaineet ei nouse yhtään yli ahtojen. Tällähetkellä ahtoja sellaiset 0,6.





Onkos joku palstalaisista testannut dumpin tai By passin käyttöä noissa turbotuksissa. Nimittäin jätin tuon kaasuläppä systeemin entiselleen ja tuntuu toimivan?, mutta onko turbon kestävyyden kannalta suositeltavaa asentaa esim. tuollainen dumppi tms!?

BJ40 vm.79
SLCK #378
http://kuvablogi.com/blog/2396/1/
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
LR series III dieselin ahtaminen hanes Tekniikka & Jutustelu 11 09.11.2007 21:01
Suzukin ahtaminen salpa Tekniikka & Jutustelu 18 24.03.2007 20:50
-83 hiluxin ahtaminen osatauno Tekniikka & Jutustelu 4 13.10.2006 21:27
patrollin ahtaminen!! Tekniikka & Jutustelu 10 27.02.2006 21:51
uazin ahtaminen uakkeri Tekniikka & Jutustelu 1 16.05.2005 17:22


Sivu luotu: 10:36 (GMT +2).